اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون+اینستاپست

بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران به حواشی هنرمندان و ورزشکاران پرداخته تا کاربران بتوانند به این پست‌ها دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها که اکثر چهره ها صفحه ای شخصی در اینستاگرام دارند، برای ارتباط با طرفداران و اطلاع از اخبار و مسائل روز، عکس های موردنظرشان را به شتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.



حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی شب گذشته خود برای ملت ایران از جوانان فعال در فضای مجازی که با انتشار مطالب و تصاویر از توافق هسته ای حمایت کردند، تشکر کرد و با تعطیلی شبکه های اجتماعی اعلام مخالفت کرد.



از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون


وی گفت:لازم است از حمایت‌های جوانان عزیزمان به خصوص در شبکه‌های اجتماعی تشکر کنم که با مطالب و عکس‌ها و تلاش‌هایشان کار بزرگی انجام دادند. چندین بار گفته‌ام ‏با تعطیلی شبکه‌های اجتماعی مخالفم.‌




آیت الله هاشمی رفسنجانی هم که این روزها عکس های دسته جمعی زیادی از دیدارهای خود منتشر می کند، این بار عکسی دسته جمعی همراه با مسئولین موسسه فرهنگی راسخ را به اشتراک گذاشت.


از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار مسئولین و دست اندرکاران موسسه‌ی فرهنگی راسخ، طرح قرآنی کرسیهای تلاوت (شمیم وحی)




معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با کمی تاخیر روز جهانی محیط بان را به محیط بانان کشور تبریک گفت و تصویری از نشست در جمع محیط بانان استان چهارمحال بختیاری و همچنین مازندران را منتشر کرد. نکته قابل تامل این پست ابتکار، تاخیر در عکس و هم در متن اوست.



از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون

روزهای سه شنبه و پنج شنبه ششم و هشتم مرداد ماه در دو استان چهار محال بختیاری و مازندران با تعدادی از محیط بانان عزیز ملاقات و گفت و گو داشتم/ جمعه 31 جولای روز جهانی محیط بان بود/ به همه حافظان طبیعت کشور خدا قوت می گویم.




مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با حمایت از برنامه طنز خندوانه این برنامه تلویزیونی را پروژه ای موفق دانست که بدون توهین به قومیتی توانسته مخاطب زیادی را جذب کند.



از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون


برنامه طنز موفق
نه به قومیتی توهین می شود و نه کسی را به تمسخر می گیرد.




الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون دلنوشته ای در قالب شعر برای طرفدارانش منتشر کرد تا لااقل دستی به سر و روی صفحه شخصی خود کشیده باشد.



از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون


با كدام بال مى توان
از زوال روزهاوسوزها گریخت؟!
با كدام اشك مى توان
پرده بر نگه خیره ى زمان كشید ؟!
با كدام دست مى توان
عشق را به بند جاودان كشید؟
با كدام دست ؟




الناز شاکردوست که با انتشار تصاویری در چند روز گذشته جنجالی شده بود، تصمیم به مصاحبه با مجله ای کرد تا تمام ابهامات زندگی خود را در آن گفته باشد و هیچ چیزی برای گفتن باقی نگذارد. جالب است این بازیگر زن هر وقت تصمیم به مصاحبه در مجله ای می گیرد تصویری با برادر خود را بر روی جلد مجله می گذارد.


از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون


مصاحبه ام در مجله ایده آل هم اكنون پاسخگوى تمام سوالات شماست




پوریا پورسرخ هم از حضور یک بچه سر صحنه، همراه با صدابردار عکسی منتشر کرد و از علاقه خود به بچه خبر داد.


از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون

امروز حضور این نی نی جذاب همه رو به وجد آورده بود ...من و فرشید احمدی صدا بردار گلمون هم كه عاشق بچه ... چه شود




همزمان با درگذشت زین الدین علامه، حامد زمانی هنرمند کشورمان در صفحه شخصی خود عکسی از وی منتشر کرد و متنی برای تسلیت به نیما علامه نوشت.


از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون


خیلی کوچیک بودم... اون سالا داشت تو ولایتمون سریال تفنگ سرپر ضبط می شد که کارگردانش از هم ولایتی هامونه... پدرم هم بواسطه ی رفاقتی که با ایشون و عوامل صحنه داشت بعضی وقتا منو میبرد سر صحنه... که یکی از اون دفعات ، ضبط شب بود که از ساعت دوازده تا سحر طول میکشید... یادمه شب سردی بود و عوامل و بازیگرا هر کدوم دسته دسته برا خودشون آتیش درست کرده بودن و دورش نشسته بودن و چایی میخوردن... منم به گوشه وایستاده بودم و خیره شده بودم به یه مرد خنده رویی که داشت بلند بلند آواز میخوند... وقتی متوجه من شد صدام زد که برم پیشش... بهم گفت: بلدی بخونی؟؟؟ گفتم تا حالا نخوندم... گفت: اینی که من میخونم رو حفظ کن، بعد باهم یه بار بخونیم ... شروع کرد به خوندن: ای وای من... ای وای من... زرین دل شیدای من... آتش به سر تا پای من... خاکسترم کردی... چه آوردی...منم که خوب حواسمو جمع کرده بودم شروع کردم باهاش خوندن... بعد از یکی دو بیت، صداشو قطع کرد و گذاشت تنهایی بخونم... وقتی خوندنم تموم شد متوجه شدم که همه ی بازیگرا و عوامل دور ما جمع شدن... ازم خواستن دوباره بخونم... منم که حسابی ذوق زده بودم دوباره خوندم... اون مرد با ته لهجه ی شیرازی برگشت بهم گفت: تو اگه بخوای میتونی یه خواننده ی خوب بشیا... برو روی یه شعر به انتخاب خودت کار کن و پس فردا بیا موقع ناهار که همه جمعن برامون بخون... آره اینطوری شد که من اولین بار خوندم... و اون مردی که این جرقه رو توی زندگیم بوجود اورد و باعث شد من به این سمت کشیده بشم کسی نبود جز زین الدین علامه بازیگر و فیلمبردار هنرمند کشورمون... پدر نیما علامه ی عزیز که وقتی فهمیدم بعد از مدتها دست و پنجه نرم کردن با بیماری امروز پر کشید واقعا برام سخت و گرون بود...




با گسترش حمایت از فلسطین در فضای مجازی بعد از انتشار تصاویر کودک سوخته شده توسط صهیونیست ها، روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این کمپین شرکت کرد و با انتشار تصویری حمایت خود را از فلسطین اعلام کرد.


از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون

انسانيت زبان مشترك همه انسانهاست ... انسانم ارزوست




محسن افشانی بازهم عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرد، اما اینبار به بهانه ی ازدواج خواهرش!
وی با انتشار عکسی مشترک با خواهرش در سال 71 برای او آرزوی خوشبختی کرد.

از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون

نوروز 1371
من در 3 سالگى
پدرم ايران نبود
منو خواهرم و مادرم سر سفره تحويل سال بوديم
الان اون خانوم عروس شده
مباركت باشه خواهرم
آرزوى خوشبختى دارم برات
خاطره گرام و تاريخگرام
پ.ن: سادگى و دلخوشى آن روزگارم آرزوست...
پ.ن2: پاپيون و استايل مدلينگ من چى ميگه!!!!؟




سردار آزمون بازیکن جوان تیم ملی، سلفی خانوادگی خود را که در تولد پدرش گرفته بود با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.وی همچنین تولد پدرش را به او تبریک گفت و از او به عنوان پشتوانه خود یاد کرد و برایش آروزی سلامتی و طول عمر کرد.



از مصاحبه الناز شاکردوست با مجله تا سلفی خانوادگی سردار آزمون



گزارش: حسن امکانی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
متن اینستا حامد زمانی عالی بود ...خدا اون بزرگوار رو هم رحمت کنه ..