بسته امروز به حواشی و پست های جالب هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین پرداخته است تا کاربران بتوانند به آسانی به این پست ها در یک جا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.


رامبد جوان که هر روز سوژه های جدیدی را در خندوانه به مردم نشان می دهد، این بار میزبان مردان زورخانه ای بود.

البته حضور این مردان ورزشکار به حدی باعث اشتیاق خود رامبد شد که به سرعت قرقی لباس هاش رو با لباس سنتی ورزشکاران تعویض کرد و به صحنه برگشت.


////




ملیکا شریفی نیا، این روزها بیشتر یاد دوران کودکی اش کرده و تصویری از بازی دسته جمعی منچ را به اشتراک گذاشت، البته ناگفته نماند که ملیکا خانم علاوه بر کری خوانی برای هم بازی هایش، لذت برد شیرینش را هم بادآور شد.


////



خوش گذروني
به همين سادگي
به همين خوشمزگي !
در ضمن بنده نارنجي هستم با اجازه تون !!
برد لذت بخشي بود



این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی، کاربران دسترسی راحتتری را به بازیگران مورد علاقه خود دارند و می تونند به راحتی از بازی یا هر حرف اونها انتقاد کنند.

مثل اینکه کاربران انتقادهای جالبی از احمد مهران فر کردند که قیافه اش را به شکل زیر درآورد، البته امیدواریم این عکس ارسطوی پایتOت باعث ناراحتی طرفدارانش نشود.



////




بهاره افشاری مدت هاست که یک همخونه جدید داره و در پاسخ کنجکاوی طرفدارانش قول داده بود که دلیل حضور این مهمون نازنین را توضیح بده؛ حالا این خانوم بازیگر فیلمی از نوازندگی خود با ویالون سل که همراه این روزهاشه را به اشتراک گذاشت.

طبق گفته خانم افشاری، او فعلا توانسته یک قطعه نیمه وحشتناک را بنوازه، امیدواریم که بتونه برای فیلم جدیدش که نقش یه نوازنده حرفه ای داره آماده بشه!

////



بالاخره تلاش ها و كلنجارهاى من با اين ساز زيبا به پايان رسيد و بعد از چندين جلسه فشرده و با همراهى معلم بي نظيرم امروز موفق به نواختن اين قطعه نيمه وحشتناك شديم.... در فيلم جديدم من نوازنده حرفه ايي اين ساز نازنين هستم كه با صداى جادويي و با نواى اسرار آميزش با آدمها از عشق حرف ميزند....
اطلاعات فيلم يواش يواش ميگم فعلا براى ادامه راهم به تشويق هاتون احتياج دارم چون خيلى سخته



الهام پاوه نژاد با انتشار تصویری از پوستر نمایش خوانی خود و همکارانش که برای کمک به کودکان اوتیسم است، مردم را برای حضور در این برنامه تشویق کرد.

البته از نظر خانم پاوه نژاد این کار به نوعی جنگ با سیاهی ها است، امیدواریم این خانوم بازیگر در این جنگ پیروز شود تا بدون هیچ قضاوت عجولانه ای گام برداشتن در این امر خیر را ادامه دهد.



////


حالمان خوب نيست...
اين روزها به اطرافم كه نگاه مي كنم، كمتر كسي مي بينم كه لبخندي عميق برآمده از جان بر لب داشته باشد...
اين روزها حالم خوب نيست وقتي اين همه اجازه ي قضاوت بي جا، اين همه دخالت بي راه و اين همه بي حرمتي در رفتار اطرافيانم مي بينم...
حتي وقتي در اين هجوم تلخي تلاش مي كنيم با حركتي ساده و ناچيز، راهي پيشنهاد دهيم براي سبك كردن بار عزيزاني كه سخت گرفتارند، باز مورد تهاجم و تهمت رياكاري و شيادي قرار مي گيرم... قرار مي گيريم.... خدايا اين همه زَهر و نامهرباني ، اين همه غرور و خودخواهي از كجا بر ذهن و زبان ها جاري شد؟؟
اما به قول شاملوي بزرگ
" چراغي به دستم/چراغي در برابرم
من به جنگ سياهي مي روم..."
اوتیسم نوعی اختلال رشدیست كه با رفتارهای ارتباطی ، كلامی غیر طبیعی مشخص می شه . علائم این اختلال در سال های اول عمر بروز می كنه و علت اصلی آن ناشناختست.این اختلال بر رشد طبیعی مغز در حیطه ى تعاملات اجتماعی و مهارت های ارتباطی تأثیر می گذارد.كودكان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم در ارتباطات كلامی و غیر كلامی ، تعاملات اجتماعی و فعالیت های مربوط به بازی، مشكل دارند.این اختلال ارتباط با دیگران و دنیای خارج رو براشون دشوار مى كند. فرد مبتلا به اوتيسم رفتارهاى تكرارى مثل ( دست زدن ، پریدن ) پاسخ های غیر معمول به آدم ها دادن ، دلبستگی به اشیا و یا مقاومت در مقابل تغییر نشان مي دهد. هسته مركزی اختلال در اوتیسم ، اختلال در ارتباط است.50 % از كودكان اوتیستیك قادر نیستند از زبان به عنوان وسیله اصلی برقراری ارتباط با سایرین استفاده كنند.يك بيمارى ناشناخته ى قرن بيست و يكمى كه مى تواند بى هيچ دليلى هر كدام از بچه هاى مارا براى هميشه با خودش درگير كند.
به دعوت و همت پيروز كرمي، با حضور نادربرهانى مرند ،نادر فلاح، من، اميرحسين رستمى ، پريناز ايزديارو ...نمايش نامه خوانى خيريه اى برگزار مى شود كه تمام عوايد فروش بليت اجرا براى خرج درمان اين بچه ها داده خواهد شد.
جمعه - ١٦ امرداد - ساعت ٦:٣٠ و ٨:٣٠ شب
ضلع شمالى پارك ساعى / فرهنگسراى سرو
اميد كه مهرتان با ما باشد



الیکا عبدالرزاقی که به دلیل ازدواجش با امین زندگانی و همچنین حضور در کمپین های حمایتی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، تصویر جدیدترین مصاحبه اش با یک مجله را به اشتراک گذاشت.




////



مجله آهنگ ايده آل مصاحبه اى با بنده ى كمترين داشته كه به چاپ رسيده و از امروز روى دكه هاى روزنامه فروشى انتظار شما عزيزان رو ميكشه خوشحال ميشم مطالعه كنين در ضمن اين عكس زيبا هم هنر دست و نگاه مريم سعيد پور نازنينه كه يكى از بهترينهاست در عكاسى مريم جان دست مريزاد.



اینجور که از پست جدید رضا صادقی معلومه، این روزها خیلی ها دل این خواننده رو شکسته اند که باعث شد رضا صادقی از قضاوت های بی فهم و درک برخی آدم ها به ستوه بیاد و واکنش نشون بده.



////







یکی از مشکلات مردم حق ویزیت بالای بعضی از پزشک هاست، تو این گیر و دار گلاره عباسی به یک پدیده عجیب در دنیای پزشکی امروز برخورده و در کمال تعجب تصویری از مطب یک پزشک را به اشتراک گذاشت که از بیمارانش حق ویزیت دریافت نمی کند.



////


هنوز هم داريم پزشك هايی كه هم كارشون فوق العاده است و هم ...امروز مطب دكتر خرسندی آشتيانی.دوستان نوشته بودند فوتوشاپه و بايد بگم عكس امروز مطب آقاي دكتر




سمانه پاکدل که معلومه به پست هکرها و دزدهای مجازی خورده، تصمیم به پیگیری این موضوع از مراجع قانونی گرفته و در پست آخرش تو اینستاگرام این هکر رو تهدید به دستگیری توسط پلیس فتا کرد؛ این در حالی است که همه روزه خیلی از این هکرها یا به اصطلاح دزدهای مجازی به صفحات شخصی هنرمندان حمله می کنند.


////



دوستان عزيز ، خدارو شكر در فضاى سايبرى ومجازى هم، پليس هميشه هوشمند حضور داره و درس عبرتيه براى افراد سودجو، ممنون و متشكر از زحمت كشان هميشه در صحنه نيروى انتظامى




این روزها که به اشتراک گذاری پست ها و فعالیت های حمایتی در بین هنرمندان همه گیر شده، فریبا نادری هم در حمایت از کودکان معلول از حضور خود و همکارانش در نمایشگاه مرکز توانبخشی معلولین خبر داد.



////

كمك به هم شهري هامون رو از ياد نبريم. دوستي عزيز براي اين بچه ها كوچكترين كمك هم ميتونه خيلي بزرك باشه. ممنون كه بي احترامي نميكنيد




حسین سلیمانی یه سلفی خنده دار با سیاوش خیرابی رو با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. البته تو این سلفی سیاوش خیرابی به نقطه ای در دوردست ها خیره شده و حسین سلیمانی در حال تاسف خوردن برای حالت دائمی اوست.



////





تب سلفی زمان رانندگی بین بازیگران همه گیر شده و هرکدوم حداقل یک آلبوم سلفی رانندگی دارند، البته این سلفی مهردادصدیقیان و عباس غزالی در حال رانندگی نیست و ماشین آنها متوقف است.


////





روناک یونسی هم که از دست برخی ها که پشت سرش شایعه پراکنی کردند، ناراحت شده و عکسی ناراحت از خود به اشتراک گذاشت.

////


اگر پشت سر یک زن بد شنیدید بدانید دو حالت دارد:
اگر مرد است بی شک توانایی به دست آوردن او را نداشته!

اگر زن است بدانید توانایی رقابت با او را نداشته!! شب خوش



مردی که بخاطر لبخند فرزندش خود را شبیه مستربین کرده است، حالا عکسی از حضور در کنار بازیگران معروف در پیج خودش منتشر کرد که نشان از حمایت هنرمندان از این عمل بزرگ و جالب او دارد.

////




یه عکس دست جمعی خوب و صمیمانه متشکل از منو تدی و استاد هنرمند عزیز افشین خان سنگچاپ و بانو هنرمند و مهربان نفیسه روشن و برادر دوست داشتنیشون میلاد خان و همسر نازنینشون بهنام خان عزیز
شامگاه ۲۷تیرماه ۹۴
در جشن عیدسعید فطر در هتل جهانگردی میگون



گزارش از: فاطمه باقری- حسن امکانی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار