حاتمی: انتخاب بائرمن بهترین کار بود

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال معتقد است درک بائرمن بهترین مربی خارجی تاریخ بسکتبال ایران به حساب می‌آید.

حاتمی: انتخاب بائرمن بهترین کار بود
مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال    گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  جوان، اظهار کرد: رقابت‌های اطلس‌اسپورت چین تجربه خوبی برای ملی‌پوشان بود و بائرمن هم در این رقابت‌ها به اهدافش رسید.  

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور تیم‌های دوم و سوم برخی کشورها در رقابت‌های  اطلس‌اسپورت، آیا حضور تیم اصلی ما به ضررمان تمام نمی‌شود؟ توضیح داد: نمی‌دانم چرا درباره این موضوع صحبت می‌شود. بسکتبال ما مشکلات فراوانی دارد که نمونه آن بلاتکلیفی فدراسیون در ماه‌های گذشته است. حالا این مشکلات را فراموش کرده‌ایم و می‌گوییم حضور تیم اول ایران در چین اشتباه است. ما باید مشکلات دیگرمان را حل کنیم.  

حاتمی درباره حضور درک با ئرمن در تیم ملی بسکتبال  ایران، گفت: درک بائرمن بهترین مربی خارجی تاریخ بسکتبال ایران است. من او را از سال‌ها قبل می‌شناختم و در برخی تورنمنت‌ها با تیم‌هایی که وی مربی آن‌ها بود، روبرو شدیم. او واقعا مربی قابلی است. ما نباید شکست از چین را عیار کادرفنی بدانیم.  

سرمربی پیشین پتروشیمین بندرامام اضافه کرد: مسابقات مهمی پیش روی تیم ملی است. مطمئنم بائرمن در رقابت‌های باقی مانده می‌تواند تیم ایران را سر و شکل بدهد. 
 
انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار