اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از تسلیت به بکن بائر تا پست های هنری و سیاسی+اینستاپست

بسته امروز اینستاگردی باشگاه خبرنگاران به حواشی و پست های جالب هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین پرداخته است تا کاربران بتوانند به آسانی به این پست ها در یک جا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


علی دایی آقای گل جهان با انتشار عکسی از بکن بائر، همبازی سابق او در بایرن مونیخ غم از دست دادن پسرش را به او تسلیت گفت. اما نکته قابل توجه اینجاست که متن علی دایی به زبان فارسی است؛ شاید بکن بائر فارسی بلد است !

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

متن علی دایی بدین شرح است:
جناب بكن بائر

بسيار متاثر شدم از درگذشت فرزندى ازجامعه ورزشى دنيا كه براى اصحاب ورزش غم انگيزاست ولى دربرابرپروردگارجزء تسليم ورضانيست.واين برجسته ترين تفسيرفلسفه آفرينش است.

ضايعه درگذشت فرزند دلبندتان اشتفان بكن بائر را به شما و خانواده محترمتان وهمينطور جامعه ورزش آلمان و باشگاه بزرگ بايرن مونيخ تسليت عرض مينمايم.

على دايى




سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال که مدتی در فضای مجازی کم کار شده بود، تصویری همراه با مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در مراسم افتتاح رستوران مغرب به اشتراک گذاشت.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

سعید معروف در توضیح عکس نوشت:
با زوج نازنين عرصه هنر در شب افتتاح مغرب




سوشا مكانی در پی توهین به محسن بنگر در صفحه شخصی‌اش به حمایت از هم تیمی خود پرداخت. 

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي



مهرداد صدیقیان که انگار علاقه شدیدی به هشتگ دارد، عکس سیاه و سفیدی از خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که در توضیح آن فقط هشتگ دیده می شود.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي




ديدن سلفي مشترك بهنوش بختياري و عموپورنگ سر كار مشترك خود يعني محله گل و بلبل هم خالي نيست، بهنوش بختياري اين عكس را طرفدارانش به اشتراك گذاشت و خاطرنشان كرد در عمرش از كاري اينقدر لذت نبرده است.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

بهنوش بختياري نوشت: توعمرم انقدرازکاری لذت نبرده بودم.. محله گل وبلبل دید منو به دنیا عوض کرده.. وقتی واسه بچه ها کار میکنم روحم جلا پیدا میکنه.. وقتی عشق خالصانه وبی توقع و رفتار پاکشونو میبینم دیگه از هیچ قضاوتی ناراحت نمیشم.. پیش خودم میگم ما انقدر لیاقت داشتیم که فرشته ها دوسمون داشته باشن ومام به عشقشون ساعتها روپا وایسیم.. وقتی میگن خاله چمنی دلم ضعف بره وبگم تا آخر عمربرای لبخندتون جون میدم.. عموپورنگ که دیگه یه سره جاش تو بهشته که انقدر دعای پاک کوچولوها همراهشه.. خوش به سعادتشون… خیلی خیلی خیلی این کارو دوج دارموهمینطور خسته نباشید اقای علیپورکارگردان گلمون.. اقای اقاجان زاده تهیه کننده ای که شبیه هیچ تهیه کننده ای نیست ومال سرزمین کودکان است وبس..گل وبلبلیا خسته کار نباشید..همین الانا از سرکارمیایم خونه ولی روحم زنده وشاده..با اینکه جسمم خستس که اونم بایه خواب خوب میشه..شبتون پرستاره..ببخشید که نمیتونم جواب کامنتای قشنگتونو بدم..سرفرصت ایشاللا.. ولی همرو میخونم.. دوستون دارم. یاعلی




بهنوش طباطبایی هم میلیونی شد!
بهنوش طباطبایی بازیگر سینما وتلویزیون به مناسب یک میلیونی شدن تعدا طرفدارانش در ایسنتاگرام، از همراهی آنها تشکر ویژه کرد و طرفدارانش را دوست واقعی دانست نه مجازی!

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

بهنوش طباطبایی نوشت: عزيزان جان
رفقای ناب
در اين محيطي كه اسمش مجازيه ، من حقيقي ترين و واقعي ترين دوستامو كنار هم دارم و به تك تكتون افتخار ميكنم
من يك ميليون دوست ناب دارم كه اينجا دور هم هستيم با حضورتون دلگرمم
ممنون از همراهی هميشگيتون




محمد علیزاده پس از برگزاری کنسرت هایی در شهرهای مختلف حال برای آرامش و گرفتن انرژی به زیارت امام رضا (ع) رفته است تا به قول خودش حالش دگرگون شود.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

علیزاده نوشت: سلام با كيوان اومديم مشهد خدمت امام رضا(ع) وقتی تو حرمم تموم غم و غصه های دنيا يادم ميره. اینقد اینجا انرژی هست كه حالمو دگرگون میكنه. خدارو شكر كه امام رضا(ع) داریم خدارو شكر




حمید رسایی که از مخالفان سرسخت و فعال توافق هسته ای است، با انتشار عکسی از سخنان دولت مردان ایران و آمریکا، دوباره انتقاد خود را از سیاست های دولت در توافق هسته ای اعلام کرد و خطاب به دولتمردان نوشت: به ریش شما می خندند!

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

متن کامل اینستاپست رسایی: 
امام خامنه ای:
مطالبه‌ بعدی ما از مسئولین... گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ نقد که میدهد وعده‌ نقد، نه عمل نقد اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمی گردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند.... مطلب بعدی که ما به مسئولین گفتیم و به مردم هم عرض میکنیم، این است که در این جزئیّات مذاکرات ــ که خیلی هم این چندماه مهم است_ اتّفاقی که باید بیفتد این است که تحریمها به‌طور کامل و یکجا بایستی لغو بشود. اینکه یکی ازآنها میگوید تحریمها شش ماه دیگر لغو میشود، یکی میگوید نه ممکن است یک سال هم طول بکشد، یکی دیگر میگوید ممکن است ازیک سال هم بیشتر بشود، اینها بازیهای متعارف معمول اینها است؛ اینها هیچ قابل اعتناء و قابل قبول نیست... اگرقرار باشد که لغو تحریمها باز متوقّف بشود بر یک فرایند دیگری، پس چرا ما اصلاً مذاکره کردیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگومگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریمها برداشته بشود؛ این را باز بخواهند متوقّف کنند به یک چیز دیگری، اصلاً قابل قبول نیست.

نکته‌ بعدی که به مسئولین محترم تذکّر دادیم و به شما هم عرض میکنیم، این است که به هیچ وجه اجازه داده نشود که به بهانه‌ نظارت، اینها به حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ کنند؛ مطلقا. مسئولین نظامی کشور به هیچ وجه مأذون نیستند که به بهانه‌ نظارت و به بهانه‌ بازرسی و مانند این حرفها، بیگانگان را به حریم و حصار امنیتی ودفاعی کشور راه بدهند، یا توسعه‌ دفاعی کشور را متوقّف کنند؛ توسعه‌ دفاعی کشور، توانایی دفاعی کشور، مشت محکم ملت در عرصه‌ نظامی، این بایستی همچنان محکم بماند ومحکم‌تر بشود؛ یا حمایت ما ازبرادران  مقاوممان در نقاط مختلف؛ اینها مطلقا نبایستی در مذاکرات مورد خدشه قرار بگیرد.

تذکر بعدی این است که هیچ شیوه‌ نظارتی غیر متعارف که جمهوری اسلامی را به یک کشور اختصاصی از لحاظ نظارت تبدیل میکند، به هیچ‌ وجه مورد قبول نیست. همین نظارتهای متعارفی که در همه‌ دنیا معمول است، اینجا هم همان نظارتها [باشد]، و نه بیشتر.

نکته‌ی آخر در این زمینه؛ توسعه‌ی علمی و فنّی هسته‌ای در ابعاد گوناگون، به هیچ وجه نبایستی متوقف بشود. توسعه باید ادامه پیدا کند، توسعه‌ی فنی.... این عرایض ما است، حرفهای ما به برادرانمان اینها است. این حرفها را ما در جلسات خصوصی هم گفتیم؛ عمدتا در طول این یک سال و نیم با رئیس‌جمهور محترم، و بعضا در موارد نادری هم به مسئول مذاکرات که وزیر محترم خارجه‌ ما است گفتیم. این حرفهای من است....




رحمانی فضلی روز گذشته دیداری با خانواده شهیدان محمد و سعید طوقانی داشت و تصاویری از این دیدار به اشتراک گذاشت و همه را مدیون خون شهدا دانست.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

رحمانی فضلی نوشت: در دیدار با خانواده شهیدان محمد و سعید طوقانی ؛ شهیدان اسطوره های تعالی بخش و افق درخشان توسعه فرهنگی و اعتقادی مکتب انقلاب اسلامی هستند و همه ما مدیون خون شهدا هستیم




محسن رضایی هم عکسی از کوهنوردی خود بعد از مراسم یادواره شهدای روستای اورزان منتشر کرد و از مهاجرت روستائیان به شهرها انتقاد کرد.

خاطره لاریجانی با رهبر انقلاب/ جنجال مجازی توافق هسته ای/ علاقه بازیگر به هشتگ

رضایی در اینستاپست خود نوشت: روستای سيدان اورزان درشهرستان طالقان مردمی كه تماما از نسل سادات هستند برای يادواره شهدا خدمتشان رسيديم . سي وهشت شهيد داده اند. محل زادگاه روشنفكر مجاهد ال احمد است. فرصتی هم پيش امد كوهنوردی رفتيم. مردم روستاها همه به شهرهای بزرگ رفته اند. فضاهای زيبا را رها كرده ودر دود وبيكاری غوطه ور هستند.




باز هم در تب داغ توافق هسته ای و باز هم از فعالان سیاسی در فضای مجازی، این بار پزشکیان نماینده مردم تبریز و ازاصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی با لحنی کنایه آمیز از مخالفان توافق هسته ای خواست تا متن انگلیسی برجام را مطالعه کنند.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

متن اینستاپست پزشکیان بدین شرح است:
متن انگلیسی توافق بدون هیچ شک و شبهه ای در سایت وزارت خارجه موجود است و دلواپسان و هر فردی که دغدغه ای در این خصوص دارد، می تواند با مراجعه به این سایت متن برنامه جامع مشترک را مطالعه کند. 
کسانی که ناراحت از این موضوع دارند که وزارت امور خارجه ترجمه صحیح را به مجلس نداده است و یا در متن ترجمه دست برده است لابد سواد کافی دارند که پی به این نقض برده اند بنابراین متن انگلیسی را بخوانند، خیالشان راحت باشد؛ البته اگر می توانند. 
افرادی که امروز در مجلس می گویند برجام باید مورد رای گیری قرار گیرد، رای گیری کنند و اگر رای نیاورد و دولت خلاف نظر آنها عمل کرد،آن وقت بروند و به استناد به موارد قانونی از دولت روحانی شکایت کنند. 
اگر شورای عالی امنیت ملی این نتایج را تایید کند، مجلس حتما آن را تایید خواهد کرد.




علی لاريجانی نيز با انتشار تصويری قديمی از سال 75، خاطرات قديمی ديدار رهبر معظم انقلاب از صدا و سيما را زنده كرد.

/////////////////بسته در حال كار اينستاگردي

وی نوشت: بازديد رهبر معظم انقلاب از صداوسيما مرداد ١٣٧٥



گزارش از: حسن امكانی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید حیدری
۲۱:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
کار بسیار جالبی انجام دادید هر روز از این کارها بزاریدمتشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
عالی بود ممنون از اطلاع رسانیتون
آخرین اخبار