بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان یکی از بیمارستان های برتر در زمینه ارتقای سلامت مادر و نوزاد توسط وزارت بهداشت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با اعلام این مطلب گفت: از این بیمارستان در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد تقدیر گردید.

مهران شریفی، همچنین با اشاره به اینکه غرفه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان یکی از برترین ها انتخاب شد، افزود: از کل بیمارستان های علوم پزشکی شرکت کننده در این همایش، تعداد 60 غرفه برتر انتخاب شد که غرفه این بیمارستان به عنوان یکی از برترین ها در بین غرفه های منتخب معرفی شد.

وی تصریح کرد: در این همایش از بیمارستان­های برتر كشور در زمینه ترویج زایمان طبیعی و ارتقای سلامت مادر و نوزاد تقدیر به عمل آمد و تعدادی از بیمارستان ها موفق به دریافت لوح دوستدار مادر شدند.

این گزارش حاکیست: همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، معاونین درمان و بهداشت، مشاور وزیر در امور مامایی، رییس اداره مامایی و دیگر مسئولین و کارشناسان حوزه سلامت در سالن همایش­های رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران برگزار شد.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.