بائرمن: باید یاد بگیریم بدون صمد و حامد هم بازی کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با بیان این‌که بازیکنان خوب زیادی دارد، تاکید کرد شاگردانش باید بازی بدون نیکخواه بهرامی و حامد حدادی را هم یاد بگیرند.

به گزراش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران ایران عصر روز گذشته ازسد تیم ملی ایتالیا گذشت و پس از چین در جایگاه دوم گروه A تورنمنت اطلس اسپرت قرار گرفت. در حالی که درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی همچنان به ارزیابی شاگردانش می پردازد و با تغیییرات زیاد در ارنج تیم سعی در شناخب بیشتر آنها دارد.او معتقد است با شناخت بیشتر بازیکنان کارش برای انتخاب 12 نفر اصلی جام ملتها سخت تر می شود .چرا که همه بسیار تلاش می کنند و خوب هستند.
 
*از نحوه عملکرد تیم تا اینجای تورنمنت راضی هستید؟

به عنوان سرمربی هیچوقت راضی نیستم.ولی نسبت به مسابقه چین بهتر کار کردند و یک قدم به سمت مسیر صحیح گام برداشتند.
 
*به چه میزان از شناخت بازیکنان رسیده اید؟

در هر تمرین ومسابقه سعی می کنم میزان شناختم بیشتر می شود.به طوری که کارم برای حذف نفرات و اینکه چه کسانی 12 نفر نهایی برای جام ملتها باشد سخت و سخت تر می شود.چون همه بازیکنان کارشان رابه نحو احسن انجام می دهند و تلاش بسیاری برای بهتر شدن می کنند.البته در اردوی آلمان فکر می کنم به آنچه می خواهم می رسم.
 
*علت اینکه در بازی دیروز حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را در جمع چهار نفر بیرون قرار دادید چه بود؟
دلیلش خیلی ساده است. و اینکه  بازیکن خوب زیادداریم  و باید در سطح آسیا نشان دهیم که وابسته به یکی و دوتا بازیکن نیستیم.ضمن اینکه نمی خواهم این دو نفر در همه بازیها حضور داشته باشند تا میزان آمادگی شان بیشتر از بقیه شود.تیم باید یاد بگیرد بدون آنها هم بازی کند.چون آسیب دیدگی جزو جدا نشدنی مسابقات و ورزشکار است.اگر زمانی این شرایط پیش آمد دیگران باید بتوانند بدون آنها بازی کنند.ضمن اینکه همه باید بدانند اگر تیم می برد به عنوان تیم بردیم و باختیم نه فقط یک یا دونفر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار