نخستین پیروزی تیم ملی بسکتبال با بائرمن/ ایتالیا برابر آسمان‌خراش‌های ایران زانو زد

دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و ایتالیا با برتری 81 بر 75 تیم کشورمان به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و ایتالیا در رقابت‌های اطلس‌اسپورت، ساعت 17:45 امروز در سالن شهر سوژوی چین آغاز شد.  

تیم ایران درحالی باترکیب اولیه محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، آرن داودی، محمد جمشیدی و حامد آفاق این دیدار را آغاز کرد، که با صلاحدید کادرفنی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، سعید داورپناه و فرید اصلانی در فهرست بازیکنان ایران برابر ایتالیا، غایب بودند.

ایتالیا بازی را بهتر از ایران آغاز کرد و تا اواخر کوارتر نخست به برتری‌اش ادامه داد تا این وقت را با حساب 21 بر 18 به سود خود تمام کند.

شاگردان بائرمن 10 دقیقه دوم را بهتر آغاز کردند اما اواخر این وقت با حساب 30 بر 34 از حریف خود عقب افتادند.

در ادامه بازی‌گردانی کم نقص سجاد مشایخی و کار خوب بهنام یخچالی و محمد حسن‌زاده، زیر سبد ایتالیا باعث شد، تیم کشورمان در واپسین ثانیه‌های کوارتر دوم بازی را از حریف بگیرد و شاگردان بائرمن در نهایت با برتری 37 بر 35 به رختکن رفتند.  

ایران کوارتر سوم را هم با برتری آغاز کرد. ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان که نسبت به دیدار نخست سرحال‌تر به نظر می‌رسیدند در وقت سوم زمان بیشتری توپ را در مالکیت خود داشتند تا در پایان وقت سوم نتیجه 61 بر 55 به سود ایران روی اسکوربورد ثبت شود.

شاگردان بائرمن در وقت پایانی هم تیم برتر میدان بودند. در این وقت حضور موثر مهدی کامرانی در پست یک تیم ملی به خوبی نمایان بود. گارد راس کهنه‌کار تیم بسکتبال کشورمان با پرتاب‌های 3 امتیازی کم نقص خود، امتیازهای زیادی از ایتالیایی‌ها گرفت تا تیم کشورمان ضمن حفظ فاصله 6 امتیازی با حریف، در نهایت با حساب 81 بر 75 ایتالیا را شکست دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار