پروژه آبرسانی به روستای ونارچ با سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، علیجان صادق‌پورمدیر عامل شرکت آبفار قم گفت: تا کنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی در روند پیشرفت پروژه آبرسانی به روستای ونارچ حاصل شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با بیان اینکه این روستا دارای 437 مشترک و بیش از 300 خانوار است گفت: در این روستا علاوه بر دو حلقه چاه و یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت 300 متر مکعب، آبرسانی سیار به وسیله تانکر نیز صورت می‌گیرد. 

صادق‌پور با اشاره به اینکه  برای رفع مشکل کمبود منابع آب این روستا پروژه انتقال آب از سرشاخه‌ها را در دستور کار قرار داده شده گفت: عملیات اجرایی این پروژه از اوایل خرداد سال 94 آغاز شده که طول خط انتقال در این پروژه 9 کیلومترمی باشد و در آن از بهترین نوع لوله استفاده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آبفار قم عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چه زودتر مردم روستای ونارچ از آب آشامیدنی با کیفیت و لازم برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: هزینه‌های زیادی برای این پروژه صورت گرفته است و از مردم می خواهیم در مصرف آب کمال دقت را داشته باشند و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.