بجنورد؛

برگزاری جشنواره حبیب امام و رهبری در خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: بزودی جشنواره قرآنی،فرهنگی،ورزشی حبیب امام و رهبری درخراسان شمالی کار خود را آغاز می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ به نقل از روابط عمومي كميته امداد استان ، عباس اهرابی با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود ، افزود: در خراسان شمالی نزدیک به 128 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش به رقابت می پردازند که 67 دانش‌آموز دختر و 61 دانش‌آموز پسر درمرحله استانی شرکت می کنند.

وی گفت: این جشنواره در دو گروه ورزشی فوتسال پسران و والیبال دختران برگزار می شود.

اهرابی هدف از برگزاری این جشنواره‌ را انس بیشتر دانش‌آموزان و نسل جوان با معارف قرآن کریم دانست و تصریح کرد: از اهداف دیگر این مسابقات گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی ، توسعه و تعمیق ارزشهای اخلاقی و دینی و حضور هدفمند و پرنشاط مخاطبین در فعالیت های گروهی و دسته جمعی و آشنایی با مضامین بلند ایثار ، استقامت ، خستگی ناپذیری ، کار و تلاش در میان نوجوانان ، جوانان و خانواده های مورد حمایت می باشد.

وی گفت: این جشنواره که در سراسر کشور برگزار می‌شود به ‌منظور پاسداشت زحمات مرحوم حبیب‌ا...عسگراولادی و در قالب اجرای جشنواره‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و غیره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.