فرماندار شاهین‌دژ از انتقال صنوف آلاینده شاهین‌دژ به خارج از شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسین عباسیاز انتقال صنوف آلاینده شاهین‌دژ به خارج از شهر خبر داد و اظهار داشت: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر شاهین‌دژ در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید سریعا انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر اجرایی شود، تصریح کرد: این نوع صنوف علاوه بر نامناسب جلوه دادن چهره شهر، زمینه ایجاد آلودگی صوتی را نیز فراهم می‌آورند.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه در برخی مناطق شهر صنوف آلاینده سبب ایجاد ترافیک شده‌اند، افزود: برای ساماندهی صنوف آلاینده شهرستان شاهین‌دژ در مرحله نخست باید مکان مناسبی برای آنها تعریف شود.

وی خواستار همکاری جدی مسئولان این حوزه در راستای تعیین زمین مورد نیاز در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر شاهین‌دژ یکی از مصوبات شورای ترافیک این شهر است که باید در راستای اجرای هر چه سریع‌تر آن تلاش شود.

عباسی با بیان اینکه در شورای ترافیک این شهرستان توجه جدی به بهبود وضعیت معابر این شهرستان شده است، اظهار داشت: تعریض معابر شهرستان شاهین‌دژ نیز مورد تصویب قرار گرفته که در این راستا نیازمند اهتمام جدی شهرداری این شهرستان هستیم.

فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: برای این منظور وظایفی برای شهرداری شاهین‌دژ در خصوص مطالعه، اجرا و طراحی معابر و خیابانها در راستای تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک تعریف شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.