شهرکرد؛

سفر 2 عضو کابینه دولت یازدهم به شهرکرد

استان چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه 6 مرداد میزبان 2 عضو کابینه دولت یازدهم خواهم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، فردا سه شنبه 6 مرداد 94 با سفر به استان چهارمحال و بختیاری، میهمان مردم این دیار خواهند بود.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در آئین افتتاحیه اولین همایش کشوری معاونین فرهنگی و امور جوان استان ها از ساعت 14 روز سه شنبه، به شهرکرد سفر می کند.

این نشست سراسری با هدف دستیابی به اهداف عالی بر اساس سند چشم انداز و رویکرد جدید وزارتخانه ورزش و جوانان برای نقش آفرینی و جامع نگری در مسائل روز جوانان، و توانمند سازی و همگرایی کارشناسان و معاونین جوانان استان ها به عنوان موثران فرهنگی کشور، 6 تا 9 مردادماه جاری در مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور شهرستان بروجن برگزار می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تعدادی از مسئولین و مدیران کشوری، وزیر ورزش و جوانان را در این سفر همراهی می کنند.

شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های حضور وزیر ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری است.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور هم برای شرکت در آیین رونمایی از برنامه مدیریتی ذخیره گاه زیست کره تنگ صیاد و سبزکوه به این استان سفر می کند.

زمان این برنامه، از ساعت 10 و 45 دقیقه صبح روز سه شنبه 6 مردادماه جاری (94) در محل موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه منطقه حفاظت شده تنگ صیاد جنب پلیس راه اصفهان شهرکرد می باشد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، دیدار با استاندار، شرکت در نشست شورای اداری استان، افتتاح چندین طرح و پروژه محیط زیستی و حضور در نشست خبری (ساعت 17:45 روز سه شنبه 6 مرداد در محل اداره کل حفاظت محیط زیست )، از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.