شهرکرد؛

چهارمحال و بختیاری میزبان همایش معاونین فرهنگی و امور جوان باحضور وزیر ورزش وجوانان

اولین همایش کشوری معاونین فرهنگی و امور جوان استان ها، 6 تا 9 مردادماه جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، این استان در اولین همایش کشوری معاونین فرهنگی و امور جوان وزارت ورزش و جوانان، میزبان وزیر ورزش و جوانان، و معاونین و کارشناسان حوزه جوان استان ها خواهد بود.

این نشست سراسری با هدف دستیابی به اهداف عالی بر اساس سند چشم انداز و رویکرد جدید وزارتخانه ورزش و جوانان برای نقش آفرینی و جامع نگری در مسائل روز جوانان، و توانمند سازی و همگرایی کارشناسان و معاونین جوانان استان ها به عنوان موثران فرهنگی کشور، 6 تا 9 مردادماه جاری در مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور شهرستان بروجن برگزار می شود.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاحیه این همایش از ساعت 14 روز سه شنبه 6 مردادماه حضور می یابد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تعدادی از مسئولین و مدیران کشوری، وزیر ورزش و جوانان را در این همایش همراهی می کنند.

شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان چهارمحال و بختیاری است.

برگزاری کارگاه های تخصصی در رابطه با امور و مسائل روز در حوزه جوانان، از برنامه های جانبی این گردهمایی 3 روزه است.

مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب در حاشیه تالاب بین المللی چغاخور، در فاصله 40 کیلومتری غرب شهر بروجن و 60 کیلومتری جنوب شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.