شهرکرد؛

راه اندازی بانک حامی جوانان در آینده نزدیک

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین آغاز به کار همایش 3 روزه معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی بانک حامی جوانان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛محمدرضا رستمی گفت: این بانک با هدف اجرای برنامه های حمایتی و ساماندهی اشتغال و ازدواج جوانان ایجاد می شود.

وی همچنین از راه اندازی بیمه حامی جوانان تا پایان مرداد ماه جاری خبر داد و افزود: تشکیل مجمع خیرین ازدواج، اشتغال و اجرای طرح توانمندسازی جوانان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های دولت یازدهم در حوزه جوانان است.

رستمی همچنین از راه اندازی پارلمان ملی و استانی جوانان و انجمن دوستی بین المللی جوانان در سال جاری خبر داد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: تعداد انجمن های مردم نهاد کشور از 500 انجمن به بیش از پنج هزار انجمن افزایش می یابد.

همایش سه روزه معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با حضور وزیر ورزش و جوانان و با هدف دستیابی به اهداف عالی بر اساس سند چشم انداز و رویکرد جدید وزارتخانه ورزش و جوانان برای نقش آفرینی و جامع نگری در مسائل روز جوانان، و توانمند سازی و همگرایی کارشناسان و معاونین جوانان استان ها به عنوان موثران فرهنگی کشور، تا 9 مردادماه جاری در مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور شهرستان بروجن ادامه دارد.

برگزاری کارگاه های تخصصی در رابطه با امور و مسائل روز در حوزه جوانان، از برنامه های جانبی این همایش است.

مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب در حاشیه تالاب بین المللی چغاخور، در فاصله 40 کیلومتری غرب شهر بروجن و 60 کیلومتری جنوب شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.