هفت تنیسور قمی به رقابت‌های فصل جدید لیگ تنیس قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور دعوت شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به حضور دو تیم از استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تنیس قهرمانی کشور گفت: در صورت حمایت و برخورداری از منابع به دنبال کسب موفقیت در مسابقات سال جاری قهرمانی و لیگ کشور هستیم.

خاتمی با اشاره به عملکرد و نتایج به دست آمده از رقابت‌های مختلف لیگ و قهرمانی کشور در سال‌های اخیرگفت: از آخرین موفقیت‌ها می‌توان به کسب مقام در لیگ آینده‌سازان و همچنین صعود دو تیم بانوان قم به لیگ برتر تنیس بانوان کشور اشاره کرد،و اکنون تنیس‌بازان قم در رنکینگ تنیسورهای برتر کشور جایگاه بسیار خوبی برای خود کسب کرده‌اند.

وی افزود: اکنون فصل جدید مسابقات لیگ برتر تنیس رده سنی نوجوانان کشور را که براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس از هفتم مرداد ماه و با حضور 12 تیم به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود را در دستور کار خود داریم.

دبیر هیئت تنیس استان قم خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به صورت رفت و برگشت است و به شکل متمرکز دور رفت آن به میزبانی هیئت تنیس استان قزوین برگزار خواهد شد.

خاتمی اسامی افراد اعزامی به این دور از مسابقات را اعلام کرد: سینا یوسف‌زاده، علی سیفی، ‌علی سید‌صالحی، امین ایمانی، سهیل زندی، ‌احسان حامدی و معین طاهری نمایندگان هیئت تنیس استان قم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.