راین خودرو از محصولات جدید خود رونمایی کرد؛

عرضه خودرو 37 میلیون تومانی به بازار

مراسم رونمایی از محصولات جدید راین خودرو در حالی برگزار شد که به گفته سخنگوی این شرکت، یکی از این دو خودرو با برند "راین" تولید و عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مراسم که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار تهران نیز حضور داشتند، سخنگوی راین خودرو گفت: در شرایط فعلی، مشتریان ایرانی توجه ویژه ای به  کیفیت و قیمت مناسب خودروها دارند و همچنین خواهان خرید محصولاتی هستند که از خدمات پس از فروش مناسبی قابل قبولی برخوردارند.

 امیدرضا طالشیان با اشاره به رونمایی از ولکس C30 دنده اتومات، از علاقه ایرانی ها به محصولات اتوماتیک گفت و تاکید کرد:راین خودرو برای پاسخ به این بخش از تقاضای بازار، ولکس  C30 عرضه می کند.

وی افزود: این خودرو دارای حجم موتوری حدودا 1500 سی سی و با قدرت 104 اسب بخار است و با توجه به دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو4،  در هر 100 کیلومتر 6،8 لیتر بنزین می سوزاند. ترمز ABS+EBD، ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابر جلو و و عقب برقی، سان روف، رینگ آلومینومی، روکش چرمی صندلی نیز از دیگر امکانات خودرو موردنظر است.

 به گفته سخنگوی راین خودرو، مهمترین ویژگی و تمایز ولکس C30 اتوماتیک با مدل گیربکس دستی 5 ، زیبایی در طراحی داخلی خودرو یعنی داشبوردها، ارتقای امکانات سیستم رادیو و پخش، طراحی جلوی خودرو است.

اما طالشیان در مورد دیگر محصول راین خودرو با نام «راین v5 » نیز که در مراسم موردنظر رونمایی شد، افزود: این خودرو به درد ساکنان شهرهای پر ترافیک می خورد و با توجه به امکانات ویژه اش، قدرت رقابت با همتایان خود را خواهد داشت. وی ادامه داد: راین V5  حجم موتوری حدودا 1500 سی سی داشته و 97 اسب بخار قدرت تولید می کند و همچنین مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر، 6،1 لیتر است.


 طالشیان با اشاره به اینکه در سال جاری محصولی دیگر از راین به بازار عرضه خواهد شد، ادامه داد: یکی از مهمترین راهبردهای شرکت خودروسازان «راین»، توسعه خدمات پس از فروش قبل از معرفی محصول جدید است و بر همین اساس، راین خودرو پیش از این که محصول جدیدی را به بازار معرفی کند، ابتدا سطح دسترسی مشتری به «خدمات پس از فروش بهنگام» را برای مشتری تعریف خواهد کرد.

سخنگوی راین خودرو در نهایت اعلام کرد که «ولکس C30 اتوماتیک» با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان روانه بازار می شود و  «راین V5»  نیز 37 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار