در سه ماه ابتدای سال 147 نفر درحوادث رانندگی آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه علی افتخاری  مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت:در سه ماهه نخست امسال 147 نفر درحوادث رانندگی آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 146 مورد بودند یک نفر افزایش داشته است.

افتخاری افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 106 مورد در جاده های برون شهری وپس از آن با 25 مورد در مسیرهای درون شهری و 16 مورد در مسیرهای روستایی بوده است که از مجموع این تلفات در استان شهر ارومیه با تعداد 48 نفر فوتی بیشترین و شهرهای اشنویه و تکاب با تعداد دو نفر کمترین آمار تلفات را داشتند.

وی ادامه داد:در سه ماهه اول سالجاری 2 هزار و 643 نفر مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 848 نفر مرد و 795 نفر زن هستند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تعداد 47 نفر افزایش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی افزود: در خرداد ماه امسال نیز 70 نفر جان خود را در تصادف از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد 19 نفر افزایش داشته است.

افتخاری در پایان اضافه کرد: تعداد 966 نفر نیز مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 110 نفر (یکصد و ده نفر) افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.