سرپرست شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش 10 درصدی مصرف گاز فشرده CNG در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري، كوروش محموديه با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست امسال بيش از 20 ميليون و 950 متر مكعب گاز فشرده CNG  در این استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 10 درصد افزایش دارد.

وی، مقدار مصرف انواع فرآورده های نفتي، طی این مدت در سطح استان را 127 ميليون و 866 هزار ليتر بنزين، نفت كوره، نفت گاز و نفت سفید اعلام کرد.

محمودیه افزود: در این مدت، 64 ميليون و 795 هزار ليتر بنزين معمولي و بنزين سوپر در چهارمحال و بختیاری مصرف شد که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، 6.7 درصد رشد داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در همين مدت، 319 هزار ليتر نفت سفيد نیز در این استان مصرف شد كه نسبت به سال قبل و به دلایلی از جمله گسترش پروژه هاي گازرساني، 42.1 درصد كاهش داشته است.

محمودیه، به مصرف 61 ميليون و 140 هزار لیتر نفت گاز با كاهش 5 درصدی طی سه ماهه اول امسال در چهارمحال و بختیاری هم اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین يك ميليون و 612 هزار ليتر نفت كوره در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 16.3 درصد رشد داشته است.

وی، راه اندازی مجدد برخی صنايع توليدی در سال جاری را عامل اصلی افزايش مصرف نفت كوره در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.