رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: سه وقف جدید توسط واقفین نیک اندیش در شهر چرمهین صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: ناصر رضایی چرمهینی از طرف وراث مرحوم حاج فتحعلی رضایی با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه سه رقبه جدید را وقف و به ثبت رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: همگی و تمامیت 15 ساعت آب از قنات باغ جلال هر 12 روز به صورت گردشی 15 سهم موقوفه که عواید و منافع این وقف هر ساله جهت هزینه آب و برق حسینیه سید الشهدا چرمهین شود یکی از وقف های مدنظر این واقف نیک اندیش بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: همچنین وقف دیگری نیز به این شرح صورت گرفت؛ همگی و تمامیت 2 ساعت آب از قنات محمد آباد برای حسینیه سید الشهدا شهر چرمهین وقف شد.

محمد رضا ترحمی به آخرین وقف صورت گرفته شده توسط این خانواده نیک اندیش اشاره کرد و ادامه داد: همگی و تمامیت 4000 متر مربع زمین که ارزش این ملک 340 میلیون تومان می باشد و مطابق وقف نامه عواید این موقوفه در جهت بر و احسان و فعالیت های قرآنی شهر چرمهین و همچنین کمک به فقرا صرف شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این وقف نامه ها با حضور وارثین و امام جمعه شهر چرمهین در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به ثبت رسید. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ثبت ، سه ، وقف ، لنجان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.