آثار نقاشی دو هنرمند، با عنوان «هشتاد رز» در مؤسسه بهنام دهش‌پور به نمایش گذاشته شده و بخشی از عواید حاصل از فروش آن‌ها برای تهیه داروی بیماران سرطانی اختصاص یافته است.

طیبه کازرونی هنرمند نقاش و مدیر گالری طوبی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نمایشگاه نقاشی «هشتاد رز» گفت:حدود 30 اثر مختلف در این نمایشگاه که همواره با کارهای «زهره محمودی» در مؤسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور وجود دارد.

وی افزود: قالب آثار من رنگ روغن است و حدود 23 اثر از زهره محمودی با تکنیک جوهر و مداد رنگی که موضوع کلی آن‌ها همان 80 گل رز را به تصویر می‌کشد، در این نمایشگاه در معرض دید قرار دارد.

کازرونی خاطرنشان کرد: با توجه به این که این آثار برای فروش گذاشته شده‌اند، سعی ما بر این بوده تا کارهایی را به نمایش بگذاریم که بیشتر موجب زیبایی و آراستگی خانه‌ها شوند، به همین دلیل کارهای مفهومی در بین آنها دیده نمی‌شود و علاوه بر تصاویر گل رز، بخشی از آثار به سبک امپرسیونیسم بر می‌گردند.

گفتنی است؛ نمایشگاه «هشتاد رز» تا 24 تیرماه به نشانی خیابان لواسانی (نیاوران)، کوچه شهید جباریان، کوچه سجدی، کوچه مرمری، پلاک 13، همه روزه از ساعت 11 تا 19 میزبان علاقه‌مندان و باز‌دیدکنندگان است.

همچنین لازم به ذکر است؛ بخشی از هزینه‌ی فروش آثار به خرید دارو و درمان بیماران سرطانی تعلق می‌گیرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار