یک کارشناس خودرو؛

دوران سری دوزی در صنعت خودرو تمام شده است / ایرانی لایق بهترین خودروهاست

رقابت بین خودروسازان داخلی و خارجی به شکلی پیش می‌رود که دیگر نمی‌توان انتظار داشت مردم هر خودرویی را با هر کیفیتی خریداری کنند.

دوران سری دوزی در صنعت خودرو تمام شده است / ایرانی لایق بهترین خودروهاستبه گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید رضا طالشیان با اشاره به شرایط بعد از مذاکرات گفت: انتظار کاهش قیمت خودرو بعد از برداشته شدن تحریم‌ها درست نیست و نباید با توجه به افزایش هزینه های تولید توقع کاهش قیمت ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایرانی شایسته است خودروی با کیفیت سوار شود گفت: شایسته است تمام خودروسازان داخلی  خودرویی تولید کنند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مردم عرضه شود زیرا دوران سری دوزی و تولید خودرو بی کیفیت تمام شده است.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین با اشاره به تولید خودروهای با کیفیت در این خودروسازی گفت: شرکت راین خودرو از دیرباز تلاش کرده تا خودروی با کیفیت و کم استهلاک عرضه کند.

طالشیان ادامه داد: راین خودرو با آوانته و ورنا از محصولات هیوندای شروع کرد و امروز سراغ یکی ازبزرگترین و با کیفیت‌ترین خودروسازان چین رفته است.

وی با اشاره به عرضه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار خودرو ایران گفت: در انتخاب محصولات و شرکای تجاری دقت زیادی انجام گرفته تا خودروی با کیفیت و کم استهلاک به بازار عرضه شود.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین گفت: تا ماه آینده 3 خودروی جدید و با کیفیت رونمایی و به بازار عرضه می‌شود که یکی از این محصولات کمتر از 40 میلیون تومان قیمت دارد.

وی همچنین در مورد تامین قطعات یدکی خودروهای جدید این شرکت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته قطعات مورد نیاز برای خدمات پس از فروش این خودروها خریداری و ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت پرستوی آبی ارگ(فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان راین) تاکید کرد: ما دوست داریم پای مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش باز نشود و برای همین هم با وسواس محصول انتخاب کردیم و هم با وسواس بیشتر به بازار عرضه می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت ما جزو سه شرکت برتر در رائه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان قرار خواهد گرفت.

طالشیان در پایان خاطر نشان کرد: محصولات ما با کیفیت بالا و با موتور ژاپنی به بازار عرضه می ‌شود که جزو بهترین و کم استهلاک‌ترین خودروهای بازار به حساب میاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی غیاثوند ازملایر
۲۳:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
تحریم ها که جمع شد شمارا به خدا قیمتش را به سه سال قبل برسانید شاید ما بتوانیم ماشینی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
حتما به همین خیال باش
تازه میخوان قیمت رو ببرن بالا
آخرین اخبار