عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:مشکل فعلی صنعت خودرو تحریم‌ها نیست که با رفع آن شاهد رونق و شکوفایی در این صنعت باشیم بلکه نبود مدیران کار آمد است.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی‌پور در زمینه تاثیر رفع تحریم‌ها برصنعت خودرو کشور با بیان اینکه  تحریم ها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو کشور نداشته است گفت: شاید بتوان گفت تحریم‌ها 10 درصد برصنعت خودرو تاثیرگذار بوده است و 90 درصد مشکلات صنعت خودرو کشور مربوط به مدیریت غلط و قوانین، بخش‌نامه‌ها و دستورالمل‌های داخلی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  افزود:با توجه به اینکه قیمت برخی از مواد اولیه روند کاهش داشته انتظار بر این بود که قیمت خودرو نیز روند نزولی به خود بگیرد و شاهد نزول قیمت‌ها دراین صنعت باشیم اما متاسفانه تحریم تنها بهانه‌ای است تا جیب مردم را خالی کنند و هزینه  مدیریت نادرست برخی از مدیران صنعت خودرو را مردم بپردازند.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه صنعت خودرو کشور به  حیاط خلوت برخی مدیران کشور تبدیل شده است ادامه داد: در حال حاضر تحریم مشکل صنعت خودرو نیست که با رفع آن مشکلات حل شود بلکه نبود مدیران کارآمد در این صنعت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار