بعد از گذشت 40 روز از وعده مدیرعامل نگین‌خودرو نسبت به تحویل خودرو به تمام مشتریان، هنوز تعدادی از آنها خودروی خود را دریافت نکرده‌اند و عده‌ای هم مالک خودروهای بی پلاک شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت 40 روز از وعده مدیرعامل نگین‌خودرو نسبت به تحویل خودرو به تمام مشتریان، هنوز تعدادی از آنها خودروی خود را دریافت نکرده‌اند و عده‌ای هم مالک خودروهای بی پلاک شدند، تا جایی که برخی مشتریان به دلیل بدقولی‌های این شرکت تصمیم به فسخ قرارداد خود کرده‌اند.

گزارش میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که مشتریان پس از دریافت با تاخیر خودروهای خود آن هم بدون پلاک، تصمیم به فسخ قرارداد کرده و خودروی خود را به شرکت بازگردانده اند، ولی علی رغم اینکه شرکت خودرو  را پس گرفته است هنوز مشتریان مبلغی را دریافت نکرده‌اند.

عدم پیگیری و توجه مسئولین این شرکت بیش از هر چیزی مشتریان را به ستوه آورده است و شرایطی سخت را برای آنها فراهم کرده است.

یکی از مشتریان این شرکت به خبرنگار ما گفت: زیر بار مسئولیت نرفتن شرکت نگین‌خودرو علاوه بر سلب اعتماد مشتریان، بخش عظیمی از پول افراد را بلا استفاده در اختیار خود قرار داده و اقدامی جهت پرداخت وجه نقد آنها پس از فسخ قرارداد نمی‌کند.

در همین راستا جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگین‌خودرو در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای این شرکت گفت: ما در حال حاضر، خوش‌نام‌ترین شرکت هستیم و فکر می‌کنم کمترین تعهدات را داشته باشیم و تمام تعهدات را تحویل دادیم.

وی ادامه داد: ما بابت پیگیری باشگاه خبرنگاران از پیگیری تاخیر در تحویل خودروهای شرکتمان، شکایت حقوقی کردیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
lمحمد رضا
۰۹:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۴
تحویل اتومبیل پیش خرید شده بنده و خیلی ها شبیه من که 60 یا 90 روزه بود ؛ نزدیک به یک سال طول کشید.
هیچ نظارت صنفی ؛ حقوقی ؛ قراردادی بر این شرکت و شرکت های مشابه نیست و حقوق مردم و مصرف کنندگان بشدت تصییع شده است . معلوم نیست چه کسی در این هرج و مرج بازاری مسئول است؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
سلام دوستان من می خواهم رنو اسکالا تحویل سه ماهه ثبت نام کنم نظرتان چیست لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۴
متاسفانه این بلاییه که سرخیلیها مثل من اومده ،35 روزه بااطلس خودروبه خاطره عدم تحویل ریو 4درب فسخ قراردادکردم هیچ کسی ازین شرکت پاسخگونیست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
سلام.
من ماشینم رو هفته قبل تحویل گرفتم و رفتم شمال. کیفیت سواریش فوق العاده بود. میارزید ۲ هفته تاخیر در پلاک. اگه کسی بخواد رنو بخره حتما بهش پیشنهاد می دم.
Iran (Islamic Republic of)
يه بيسواد
۱۵:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۴
سطوح؟؟؟ يعني چند تا سطح؟؟؟
عدم پیگیری و توجه مسئولین این شرکت بیش از هر چیزی مشتریان را به سطوح آورده است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۴
عظیم خودرو هم در سکوت رسانه ها و مقامات بدتر از اینهاست ما پدرمان در آمد آخر توانستیم پول را بگیریم خودرو پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
رنو کلا خودروی خوبی نیست بدقیافه و وسایل یدکی گران مثل داستر ...
آخرین اخبار