داستان دنباله دار تاخیر در تحویل خودروهای خودروهای وارداتی همچنان ادامه دارد. حدود 11 روز بعد از قول مدیرعامل نگین خودرو برخی از مشتریان هنوز بلاتکلیف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛تصورش را بکنید با کلی ذوق و شوق یک خودرو ثبت نام می کنید؛ به شما گفته می شود که تا یک ماه یا حتی سه ماه دیگر خودرو تحویل شما می شود؛ شما در این سه ماه هیجانات زیادی را برای تحویل خودرو تجربه می‌کنید حتی برای مسافرت با خانواده نیز کلی برنامه ریزی کرده اید.

سه ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

6ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

یکسال بعد: تا یک ماه دیگر خودروی شما تحویل می شود؛شما نارحت هستید و تمام برنامه‌هایتان به هم ریخته است حتی در این یکسال بدون خودرو بودید و مشکلات عدیده‎ای برای شما به وجود آمده است.

یکسال و یک ماه بعد: خودرو تحویل شما می شود اما پلاک خودرو هنوز آماده نیست؛حالا باید منتظر پلاک خودرو باشید؛روزها و هفته به همین منوال می گذرد و شما هنوز در حسرت سوار شدن بر رنوی آرزوهایتان هستید تا اینکه نگین خودرویی‌ها از انجام تعهدات این شرکت تا پایان اردیبهشت سخن به میان می آورند و در دل شما کور سوی امید جوانه می‌زند؛

این چنین است که تا پایان اردیبهشت نیز صبر می کنید اما ظاهرا رنوی شما طلسم شده است نه تنها رنوی شما بلکه رنوهای زیادی هستند که دچار این طلسم شده اند؛حالا روزهاست که از آخر اردیبهشت می گذرد و هنوز هم شما حرف های تکراری می شنوید.

از این جالبتر و البته غم انگیزتر اینکه برخی خودرو بی پلاک در پارکینگ دارند و تقویمی که برای سال تولید خودرو ورق می خورد و حق بیمه‌ای که از کف می رود برای خودرویی که در خواب بلاتکلیفی مانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
من که خودرو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
ببخشید این شرکت مجوز فعالیت داره؟
چون من تو لیست شرکت های مجاز لیزینگ خودرو تو سایت بانک مرکزی اسم شرکت رو ندیدم
لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
حمید رسای
۱۶:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام،اولا از نگین خودرو هموطنان عزیز خرید نکنند، این شرکت واردات خودرو کلاهبردار است،و تمام پولش از مردم هست و.ریتلی آه دربساط ندارد،
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
لطفاً از سایر شرکتهایی که ادعای نمایندگی مرکزی بودن دارند مثل دو شرکت معروف نمایندگی محصولات کره ای که بدقولی آنها به نگین خودرو نایه میزند نیز گزارشی تهیه کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
مشتری بخت برگشته
۰۰:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
این شرکت نگین کلاه بردای در کشور است!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاکی
۰۰:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
ندین خوردرو یا نکبت خودرو ......
تمام کارشان ظاهر سازی و جمع کردن پول مردم است .
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۵:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مردمانی که با یک عکس میرن چند دهه میلیون میدن یه جنسو میخرن این حقشونه والا رسم تجارت اینه که پولو با یه دست بدی وبااون دست جنسو تحویل بگیری نه اینکه فقط بایه عکس بری پولتو بدی به امیداینکه حالا یه روزی ایشالاه ماشین بگیری.
آخرین اخبار