به طوری که مخاطبان زیادی در خصوص عدم انجام درست تعهدات این شرکت به سایت باشگاه خبرنگاران گله کردند. برای مثال فردی با مراجعه به سایت ما نوشت: خودروی کوراندو فول آپشن در مهر ماه 93 ثبت نام کردم قرار بود که بعد از 90 روز کاری تحویل شود که البته اینطور نشد و بعد از 157 روز تحویل داده شد. طبق قرارداد باید 2 درصد خسارت تحویل داده می شد که این خود یک پروسه جدا دارد. برای گرفتن خسارت تحویل ،مشتری باید تقاضا نامه پر کنند و بعد از سه ماه بررسی و پرداخت می شود این در حالیست که برخی از مشتریان نمی دانند که باید تقاضانامه پر کنند.
نکته دیگر اینکه این شرکت 3 میلیون و 500 هزار تومان را تحت عنوان مابه التفاوت قیمت اقساط خودرو، قبل از تحویل خودرو ،علاوه بر قیمت قرار داد اخذ می کند که در نوع خود کمی عجیب به نظر می رسد.
شخص دیگری می نویسد آپشن هایی که قرار بود روی خودرو باشد حذف شده است؛ به طور مثال صندلی های جلویی می بایست برقی باشد که فقط صندلی راننده به صورت برقی بوده و سرنشین کناری به صورت دستی جابه جا می شود. شیشه های خودرو نیز قرار بود دودی و آنتی رفلکس باشد اما ساده است.
اینها برخی از مشکلات مشتریان این شرکت بود. البته ذره بین بررسی و پیگیری مشکلات مشتریان خودرو در گزارش های بعدی جلوی درب بقیه شرکت های تولید کننده و وارد کننده ترمز خواهد کرد.
انتهای پیام/