رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: قاچاق دارو تیغ در گلوی حوزه بهداشت و درمان است و هر روز بخاطر نظارت های کم رنگ این زخم چرکین تر می شود .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، نادر قاضی پور در مورد قاچاق دارو گفت: قاچاق دارو تیخ در گلوی حوزه بهداشت و درمان کشور است و هر روز زخم آن بربدنه این حوزه عمیق تر می شود .

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه این مطلب تصریح کرد: داروهایی که قاچاق و با برند های خارجی وارد کشور می شوند فاقد سلامت هستند و داروخانه ها و مراکز توزیع دارو در این راستا نباید فریب قاچاقچیان را بخورند .

قاضی پور با تاکید بر اینکه قاچاق دارو نباید زیر سایه قاچاق اقلامی در حوزه های دیگر مانند کشاورزی و سایر باشد، اضافه کرد: این حوزه باید از سلامتی کامل برخوردار باشد و نباید ویروسی آن را به بیماری مبتلا کند .

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه در کشور شبکه عمیق قاچاق شکل گرفته است و این مسئله در بدنه اقتصاد کشور چاله ای عمیق را حفرکرده و دولت باید بیش از گذشته در راه حذف معضل قاچاق سیاست های خود را محکمتر اجرایی کند .



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.