طرح تفكيك زباله از مبدا درآمد پايدار را برای روستاییان مازندرانی رقم می زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نماينده دهياران بخش مركزی بابلسردر چهارمين جلسه شورای اداری شهرستان با بيان اينكه دهياران به دنبال ايجاد درآمد پايدار برای روستا هستند ،گفت: طرح تفكيك زباله از مبدا در دستور كار دهياران بخش مركزی است و از محل درآمد آن برای روستا ها درآمد پايدار ايجاد می شود.

ضياتبارافزود: 11دهياری در بخش مركزی فعاليت دارند كه از اين تعداد5 دهياری دارای ساختمان ویک دهياری درحال اتمام و يك دهياری در دست اقدام است و مابقی بصورت اجاره ای هستند.

وی تصریح کرد: در نشست مشورتی دهياران از افراد صاحب نظر و مسئول جهت تسريع و رفع مشكلات بخش استفاده می شود.

وی از خواستار تسريع در اتمام پروژه جاده دسترسی اوجاكسر به زرگر محله و شورك به پائين احمد كلا شد و عنوان كرد: با توجه به مشاركت بالای اهالي روستا كار آن به اتمام نرسيده است.

نماينده دهياران بخش بهنمير گفت: روستاي آرمانی ،روستايی است كه در همه ابعاد توسعه پيدا كرده باشد.

جعفرعليپور به مشكلات كمبود آب كشاورزی در استان اشاره كرد و افزود: تشكيل يك كميته ويژه براي ساماندهی آب كشاورزی در بخش بهنميرضروری است تا درسنوات آينده كشاورزان دچار مشكل كم آبی نشوند.

نماينده دهياران بخش رودبست گفت: روستاها یک ميليارد و 300ميلون تومانی در اجرای طرح هادی و آسفالت راههای روستايی مشاركت کردند

بابازاده برق رساني به چاههای كشاورزی را مهمترين پروژه براي بخش رودبست دانست و افزود: مردم در روستاي رزكنار در كنار خدمات دولتی بيش از 400ميليون تومان خودياری پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: طرح ، تفکیک ، زباله ، زوستا ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.