رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این ماه ماه دستگیری از نیازمندان است گفت: کمک به نیازمندان رشته محبت را در جامعه و بین مرد محکم میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی که در تالار وتوس برگزارشد گفت: برگزاری چنین مراسمی که خیرو نیکی در ان موج میزند از ارزش واهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس نهاد قانون گذاری اظهار کرد: اینکه افراد احساس می‌کنند نسبت به سرنوشت دیگران مسئول بوده و برای رفع مشکلات آنها مشارکت می‌کنند، روحیه‌ای بسیار باارزش و تعالی‌بخش برای جامعه است.

در این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به مشارکت دبیرخانه فعالان اقتصادی بیان کرد: در سال‌های گذشته در این مراسم نسبت به آزادی زندانیان و دیگر امور خیر اهتمام شد.

ابوالفضل حجازی، از دیگر افراد حاضر در این مراسم و دبیر فعالان اقتصادی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دبیرخانه پرداخت و گفت: اعضای این دبیرخانه در کنار فعالیت‌های خود و برگزاری جلسات کارشناسی، در خدمت‌رسانی به نیازمندان همواره پیشگام هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پایان بیان کرد: مشارکت در رفع مشکلات مردم روحیه‌ای با ارزش و تعالی بخش است و امیدواریم که این سنت در استان قم همواره پایدار بماند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.