ساری؛

بهره برداري 60 درصد از پروژه هاي ورزشي نيمه تمام در مازندران

با پيگيري‌هاي به عمل آمده 60 درصد از پروژه هاي نيمه تمام ورزش مازندران تا سال 94 به بهره برداري مي رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری، مديركل ورزش و جوانان مازندران در شهرستان ساري با بيان اينكه بودجه خوبي براي افتتاح برخي از پروژه‌ها در استان جذب شد، گفت: با پيگيري هاي انجام شده با جذب اعتبار و بودجه 60 درصد ازطرح هاي نيمه تمام استان تا سال 94 به بهره برداري مي رسد.

حبيب حسين زادگان با اشاره به اينكه 43 پروژه ورزشي به دليل كمبود اعتبار و مشكلات پيمانكاري راكد بوده، افزود: با پيگيري و تلاش هاي همه جانبه موفق شديم از محل اعتبارات ملي واستاني و مشاركت مردمي برخي از پروژه ها افتتاح مي شوند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از افزايش سرانه ورزش در استان خبر داد وگفت: با افتتاح اين پروژ ها سرانه ورزش مازندران براي هر نفر افزايش چشمگيري خواهد داشت.

حسين زادگان با اشاره به عقد قرارداد 8 ميلياردي براي افتتاح برخي از پروژه هاي ورزشي در استان افزود: با پيگيري هاي انجام شده با وزارت ورزش و جوانان و استانداري باجذب اعتبار 43 پروژه نيمه كاره ورزش استان خاتمه مي پذيرد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه پتانسيل ورزش استان در اكثر رشته هاي ورزشي بالا است، گفت: مازندران شايد از نظر تقسيمات جغرافيايي يك استان باشد امااز نظر كسب مدال و افتخارآفريني همچون يك كشور عمل مي كند كه نياز به حمايت همه جانبه مسئولان كشوري و استاني در جذب اعتبار و بودجه است.

حسين زادگان با اشاره به اينكه عزم ملي و جهادي براي تكميل پروژه ها و جذب اعتبار براي ورزش مازندران، افزود: در حال حاضر پروژه هاي نيمه تمام زيادي در مازندران وجود دارند كه براي تكميل اين پروژه ها در جذب بودجه نياز به حمايت مسئولان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.