حجم پسماند در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه حجم پسماند در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می کند، گفت: به همین منظور این سازمان اقدام به تغییر ساعات کارایستگاه های جمع آوری زباله خشک نموده است.

محمد للهی با اعلام اینکه افزایش جمعیت، تغییر سبک زندگی مردم و تولید پسماندهایی با ماندگاری بالا در طبیعت ، مدیران شهری را با چالش جدیدی به نام زباله مواجه نموده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه اهمیت لزوم جداسازی زباله خشک از تردر مبدا توسط شهروندان اشاره نمود و گفت: تفکیک زباله از مبدا یک تبلیغ نیست بلکه در شرایط کنونی برای تمامی شهروندان آملی ضروری است.

للهی ، آموزش های شهروندی را مهمترین ابزار سازمان جهت آشنایی بیشتر شهروندان دانست و از استقرار15 ایستگاه جمع آوری زباله خشک در نقاط مختلف شهر آمل خبر داد و افزود: این طرح نقش به سزایی در نظافت و پاکیزگی سطح شهر دارد و می تواند به ارتقای سطح فرهنگ عمومی در نظافت و پاکیزگی شهر منجر شود.

وی یادآور شد: ایستگاه های جمع آوری زباله خشک مستقر درمناطق مختلف شهر از ساعت ۸ صبح تا 13 و 14 الی 16 عصر در ایام ماه مبارک رمضان آماده دریافت زباله های خشک شهروندان است.

وی تصریح کرد: آملی ها می‌توانند برای امحای اقلام حجیم منازل خود با پیمانکار جمع آوری زباله خشک باسازمان پسماندآمل تماس بگيرند تا مأموران پیمانکار به درب منازل آنان مراجعه و به صورت رایگان اين اقلام را تحویل بگيرند.

وی از شهروندان آملی درخواست می شود زباله های بازیافتی خود را به 15 ایستگاه ثابت و سیار در شهر آمل یا ماموران پیمانکار جمع آوری زباله خشک تحویل داده و از وارد کردن زباله های تر به داخل زباله خشک به شدت خودداری كنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، کاهش ، حجم ، پسماند ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.