آمل در مسابقات قرآنی نیروی انتظامی رتبه اول استانی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ ییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آمل با بیان اینکه سازمانهای عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی و ارتشی یک هدف را دنبال می کنند و ماموریت ما در بعد نظارتی ، آموزشی ، تبلیغی و قرآنی است.

حجت‌الاسلام نورعلی قربانی با اشاره به اینکه درماه مبارک رمضان امسال برنامه های قرآنی در دستور کار قراردارد تاکید کرد: هرچه فرهنگ قرآن در نیروهای انتظامی گسترش یابد دانش و بینش معنوی کارکنان نیز افزایش یافته و در مقابل دشمن درونی و بیرونی مصون می شود.

وی با اشاره به کسب مقام اولی استانی در مسابقات قرآنی گفت: براساس شاخص وسهمیه تعیین شده برای تربیت حافظان قرآنی 140 نفر بود که ما شاهد حضور 210 شرکت کننده بودیم که خوشبختانه در بین این افراد 70 نفر درآزمون قبول شدند و 20 نفر توانستند کمک هزینه سفر به عتبات وعالیات را دریافت کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آمل گفت: به منظور تعمیق و گسترش فرهنگ قرآن، فعالیت های قرآنی به صورت آموزش، محافل انس، آشنایی با مفاهیم و مسابقات از جدی ترین کارهای فرهنگی و معنوی نیروی انتظامی است.

وی افزود : ما به دنبال تعمیم برنامه های معنوی و قرآنی در بین پرسنل نیروی انتظامی هستیم که اگر نباشد آسیب های جدی را ایجاد می کند.

به گفته وی : مسابقات قرآنی برای پرسنل و خانواده های آنان در نظر گرفته می شود که کمک هزینه سفر به عتبات وعالیات به خانواده های نیروی انتظامی هم تعلق می گیرد که درسال گذشته تعدادی به سفرهای معنوی اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کسب ، مسابقات ، قرآنی ، رتبه ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.