طی سه ماهه نخست سالجاری تعداد 1815 مورد گزارش در سامانه 124 ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران؛ حسین اصغر زاده مدیریت نظارت و بازرسی با اعلام این مطلب بیان داشت :از این تعداد گزارش 1351 مورد به صورت تلفنی، 409 مورد به صورت کتبی و 55 مورد به صورت حضوری بوده است.

وی افزود : 8/89 درصد گزارشات دریافتی رسیدگی شده که باعث کشف 895 مورد تخلف شده است .

اصغر زاده تصریح کرد : بیشترین شکایات دریافتی به ترتیب متعلق به گران فروشی با 1180 مورد، کم فروشی و تقلب با 342 مورد و عدم درج قیمت با 206 مورد بوده است.

مدیریت نظارت و بازرسی عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات را مربوط به انواع نان،خواروبار،حمل و نقل مسافر،میوه و سبزی،غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، پوشاک ،مرغ و گوشت بیان وخاطر نشان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: ثبت ، شکایت ، دریافتی ، رسیدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.