آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فریدون همتی سرپرست استانداری قم فرمودند که دولت به استان قم نگاه ویژه داشته باشد و خدمت به قم خدمت به تشیع، نظام و اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم ؛آیت الله ناصر مکارم شیرازی قم پایتخیت تشیع و بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) شهری که نیاز به رسیدگی بیشتر و همه جانبه مسئولین و نگاه ویژه دولت برای انجام خدمات شایسته و بایسته به زائرین و مردم دارد .

مرجع تقلید شیعیان قم را پایتخت بزرگ تشیع و قطب بزرگ تجمع همه نخبگان و رجال ،سیاسیون ،ائمه جمعه کشور و استاتید بزرگ حوزه های علمیه و قضات کشور است که با حمایتهای ویژه حوزه علمیه  در خدمت به نظام جهموری اسلامی تلاشی بسیار مینمایند.

ایشان با بیان این مطلب که قم داری جایگاه ویژه مرکز بزرگ اجلاس و همایشهای بین المللی و اسلامی کشور که نیاز به توجه و رسیدگی همه مسئولین و بسیج امکانات دارد.

مرجع بزرگ شیعیان خدمت به قم  را خدمت به جهان تشیع و اسلام ناب محمدی و نظام جمهور اسلامی ایران دانستند.

ایشان با بیان این مطلب که باید از مدیران لایق و کارآمد و شایسته از همه افراد متعادل در هر جناحی استفاده و همکاری شود برخی از عزل و نصبهای حزبی در دولتهای مختلف انتقاد کردند.

ایشان با توجه به لزوم استفاده از مدیران خدوم ،لایق ، کارآمد و شایسته  و استفاده از همه افراد متعادل در هر جناحی را وظیفه دولت دانستند.

فریدون همتی سرپرست استانداری قم در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت به قم و مردم قم را توفیقی الهی دانست و ابراز امیدواری کردند که بتوانند سرمنشا خدماتی در خور شأن و منزلت  شهر مقدس قم باشند.

مشاور عالی وزیر کشود در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی استفاده وعمل به رهنمودهاي مراجع معظم تقليد را وظيفه ي شرعي و قانوني خود دانستند.

در پایان وی با توجه به فرمایشات حضرت آیت الله مکارم شیرازی  خدمت صادقانه به شهر مقدس قم مردم و زائران آن حضرت را از وظایف دولت در انجام خدمت صادقانه در شهر کریمه اهل بیت (س) اعلام کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.