مقامات تونسی بر این باورند عامل حمله تروریستی به این کشور همدستانی دارد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، یک مقام وزارت کشور تونس گفت حمله تروریستی اخیر به این کشور هر چند به وسیله یک نفر انجام شد، اما مسلما فرد مهاجم همدستانی داشته است. 

پس از وقوع مرگبارترین حمله تروریستی در تونس که 38 قربانی گرفت، مقامات امنیتی این کشور با انجام تحقیقات امنیتی گسترده در سطح کشور درصدد یافتن مظنونانی بیشتر بر‌ آمدند.

عامل حمله تروریستی به تونس جوان 24 ساله ای به نام سیف الدین رزگویی بود که به وسیله نیروهای امنیتی کشته شد. وی دانشجوی دانشگاه قیروان تونس بوده است. پدر و 3 نفر از دوستان سیف الدین اندرزگویی به وسیله پلیس بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند. 

مقامات امنیتی بر این باورند فرد مهاجم همدستانی داشته است. درواقع همدستان وی اسلحه در اختیار وی قرار دادند و امکان حضور وی در صحنه را فراهم کردند. 

 مقامات امنیتی همچنین اعلام کردند یک شناگر موفق به یافتن تلفن همراه فرد مهاجم شد. شواهد نشان می دهد فرد مهاجم لحظاتی پیش از آغاز حمله با پدر خود صحبت کرده بود. 

جمعه گذشته علاوه بر تونس، فرانسه و کویت نیز شاهد حملات تروریستی بودند. در حمله تروریستی فرانسه یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند. در کویت نیز یک مسجد متعلق به شیعیان هدف حمله قرار گرفت. در این حمله دست کم 27 نفر کشته شدند.
 
در حمله تروریستی به تونس نیز  38 نفر کشته شدند که 15 نفر از آنان انگلیسی تبار بودند. به همین دلیل انگلیس یک تیم پزشکی ویژه و چندین بازپرس را به تونس اعزام کرده است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار