مریم هاشم‌پور شاعر کودک و نوجوان، از انتشار دو جلد از مجموعه پنج جلدی «قطار دکمه‌ای» توسط انتشارات سوره مهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ مریم هاشم‌پور، شاعر کودک و نوجوان که مجموعه شعر کودکش با عنوان «قطار دکمه‌ای» را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرده است، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره این اثر گفت: چندی پیش از سوره مهر با من تماس گرفتند و گفتند که دو جلد از پنج جلد این اثر مراحل پیش از چاپ را پشت سر می‌گذارد و به زودی منتشر خواهد شد.

به گفته هاشم‌پور، این مجموعه شعر حاوی اشعاری است که هر کدام از شغل های مختلف را به زبان کودکانه معرفی می‌کند؛ این شعرها با معرفی شغل افراد خانواده مانند پدر و مادر شروع می‌شود و کودکان را با شغل‌های دیگر که مثلا دایی و عمو و همسایه‌ها و...دارند، آشنا می‌کند.

وی افزود: شعرهای گردآمده در مجموعه «قطار دکمه‌ای» قبلا در مجله رشد کودک در صفحه «این کیه؟ چکاره هست؟» چاپ می‌شد و اکنون در قالب کتاب برای کودکان و خردسالان عرضه می‌شود.

این شاعر کودک و نوجوان در پایان گفت: انتشارات سوره مهر، یکی از مراکز نشر خوب در زمینه انتشار آثار ادبی کودک و نوجوان است، اما متاسفانه در این انتشارات زمان زیادی برای نشر آثار کودک و نوجوان صرف می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار