وزنه‌بردار محروم کشورمان گفت: رئیس فدراسیون وزنه برداری پیگیرحل مشکلم است و وضعیت بازگشتم به میادین تا مدتی دیگر مشخص می ‌شود.

سعیدعلی حسینی درگفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: من ازاینکه محرومیت مادام العمر تا سال 2021 کاهش پیدا کرده اطلاعی ندارم و دراین رابطه باعلی مرادی ملاقات کردم.
 
وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با مرادی انجام دادم رئیس فدراسیون به من امیدواری داد که پیگیر این مسئله است تا بتوانم باردیگر به روی تخته برگردم.
 
علی حسینی در خصوص بالارفتن سن خود در زمان بازگشت به عرصه وزنه برداری بیان کرد: باتوجه به اینکه تمرین می‌کنم بدنم آمادگی لازم رادارد، درست است که به صورت حرفه‌ای تمرین نداریم اما با بازگشتم می‌توانم آمادگی صد در صد را پیدا و نتایج خوبی کسب کنم.
  
سعیدعلی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: هنوزدر حد رکوردهایم وزنه می‌زنم و تلاش می‌کنم اگر محرومیتم به پایان رسید بتوانم به روی تخته بازگردم .

شایان ذکر است: سعید علی حسینی به دلیل استفاده از ماده نیروزا مادام العمر از حضور در وزنه برداری محروم شده بود و دادگاه عالی داوری در ورزش این محرومیت را تا اکتبر سال 2021 کاهش داد.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار