رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: بررسی مبارزه با دوپینگ از مهم‌ترین مسائلی بود که در اولین جلسه کمیته پزشکی مطرح شد.

باقری:دوپینگ مهم‌ترین دغدغه‌ کمیته پزشکی استداوود باقری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اهمیت مساله دوپینگ دکتر گلشن راز که در نادو فعالیت داشته‌اند و دادگستر مسئول آموزش ستاد کنترل دوپینگ به جلسه دعوت شدند که در مورد بحث دوپینگ مسائل مختلفی مطرح کردیم.

 وی ادامه داد: دعوت دکتر گلشن راز و دادگستر  که درستاد مبارزه با دوپینگ فعالیت داشته‌اند کاملا مشخص می‌کند که فدراسیون وزنه برداری‌ در تلاش است وزنه برداران را از مصرف داروهای  ممنوعه نجات بدهد.

 کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری‌ ایران اولین کمیته ای است که با هدف بهبود وضعیت وزنه برداری از افراد با تخصص‌های مختلف استفاده کرده است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در پایان با اشاره به دیگر مسائل مطرح شده در اولین جلسه کمیته پزشکی خاطر نشان کرد: آموزش خانواده وزنه برداری از جمله مربیان و وزنه برداران ، بحث علمی در خصوص تغذیه و مکمل‌های پزشکی، بالا بردن توان علمی وزنه برداران و پوشش درمانی بیمه‌ای خانواده وزنه برداری از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

گفتنی است: در پایان اولین جلسه کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری دکتر گلشن راز به عنوان دبیر کمیته پزشکی انتخاب شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار