کاپیتان سابق تنیس روی میز کشورمان گفت: فدراسیون تا قبل از این که انتخابات برگزار کند در یک بلاتکلیفی به سر می‌برد که فقط با مشخص شدن رئیس حل خواهد شد.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: هنوز از برگزاری زمان انتخابات فدراسیون خبری نیست و فکر می‌کنم با تمام زحمات‌هایی که سرپرست فعلی برای تنیسروی میز می‌کشد، اما تا رئیس مشخص نشود بلاتکلیف نیز ادامه خواهد داشت، امیداورم تا بعد از ماه رمضان انتخابات برگزار شود. 
 
**در رقابت‌های دسته برتر آسیب دیده بودم 
 
کاپیتان سابق تیم  ملی در خصوص علت غیبت خود در رقابت‌های دسته برتر و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی از ناحیه شانه آسیب دیدم و از آنجا که شرکت نکردن دسته برتر مانند دوره‌های گذشته مساوی با حذف شدن از این دسته نبود و فقط حکم انتخابی تیم ملی را داشت با نظر پزشکم مسابقه ندادم چون ممکن بود بعدها مشکلات بیشتری برایم پیش آید. 
 
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز دوره فیزیوتراپی را پشت سر می گذارم بعد از تمام شدن این دوره کار با وزنه را آغاز خواهم کرد تا دوباره برای اولین میدان روبه‌رو آماده شوم. 
 
**بهترین تیم ملی را هم اکنون در اختیار داریم 
 
احدی در خصوص 5 بازیکن انتخاب شده برای رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در حال حاضر بهترین تیم ملی را در اختیار داریم، از نظر من ناامیدی‌های گذشته دیگر از بین رفته است و کسانی که زحمت کشیده‌اندبه تیم ملی راه یافتند، انتخاب اخلاق پسند هم یک نقطه قوت این دوره است. 
 
وی بازیکن با تجربه‌ای است و چندین سال توانسته در مسابقات بین المللی موفق عمل کند همچنین برادران عایمیان، نوروزی و عمرانی که همه از آمادگی بالایی برخوردار هستند. 

وی تصریح کرد: امیدوارم و از ته دل دعا می‌کنم تا ملی پوشان ما که همه از دوستان نزدیک من هستند ددر مسابقات آسیایی بدرخشند زیرا موفقیت آنها موفقیت من هم هست. 
 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار