مقامی:

95 درصد برنامه‌های فدراسیون‌ به تصویب کمیته ملی المپیک رسید

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: بیش از 90 درصد برنامه‌هایمان طی جلسه‌ای به تصویب کمیته ملی المپیک رسید.

95 درصد برنامه‌های  فدراسیون‌ به تصویب کمیته ملی المپیک رسیدحسین مقامی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار کردیم در این نشست پیش‌بینی مبلغ لازم برای اردوی تیم ملی بزرگسالان تا پایان سال، مسابقات گزینشی المپیک و همچنین اردوی برون مرزی صحبت شده و کمیته المپیک 95 درصد این برنامه‌ها را تصویب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته ملی خواهان چند مدال از وزنه برداری در المپیک ریو است بیان کرد:  ارائه اعداد و ارقام منطقی نیست، ما تلاش می‌کنیم به لحاظ تعداد و رنگ مدال از المپیک لندن و سیدنی پیشرفت کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به وزنه برداران خوبی که داریم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما کشورهای دیگر هم آرام نمی‌شنید و تلاش می‌کنند  در این رویداد بزرگ مدال‌های خوبی به دست بیاورند ولی علی رغم تمام این مسائل وزنه برداری ایران از آبروی ورزش کشور دفاع می‌کند.

 مقامی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک از همه لحاظ قول حمایت داده و موفقیت‌ ما بدون کمک وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مردم بدون شک میسر نمی‌شود ایران سه رشته پر مدال در المپیک دارد که یکی از آنها وزنه برداری است و ما سعی می‌کنیم تمام برنامه‌هایمان را برای کسب نتایج درخشان عملی کنیم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان قزوین در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در این شهر گفت: ما آمادگی لازم را برای میزبانی اردوی بزرگسالان داریم و تمام امکانات لازم را مهیا کرده‌ایم اما با این حال باید با حسین توکلی و علی مرادی صحبت کنیم که از امکانات ما برای اردوی تیم ملی بزرگسالان دیدن کنند و تصمیم نهایی را بگیرند.

وی افزود: ما مجموعه ورزشی الغدیر را برای برگزاری اردوی بزرگسالان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانم بگویم یکی از بهترین‌ سالهای ایران است و وزنه برداران در زمان فراغت می‌توانند از سالن پینگ پنگ، استخر، سالن تیراندازی و ... استفاده کنند.

مقامی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه رمضان قرار داریم آشپز ویژه هم برای اردونشینان در نظر گرفته‌ایم و از لحاظ فاصله محل تمرین تا محل اسکان ملی پوشان هم مشکلی وجود ندارد .

حسین مقامی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص احداث خانه وزنه برداری همدان جلسه‌ای با مدیر  کل اداره ورزش همدان و استاندار این شهر برگزار می‌کنیم و نه تنها همدان بلکه هر استانی که خواهان احداث خانه وزنه برداری و کمک به این رشته در ایران باشد فدراسیون با تمام وجود کمک می‌کند تا از لحاظ سخت افزاری مشکل پیدا نکنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار