سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران گفت: تیم جوانان در گذشته شرایط مساعدی نداشت و به رقابت‌ها اعزام نمی‌شد اما اکنون با برنامه ریزی دقیق می‌خواهیم تیمی منسجم تشکیل دهیم .

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص برنامه‌های خود برای تیم ملی جوانان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های دقیق برای تیم‌های جوانان و تاکید فدراسیون به تشکیل تیمی قوی، با مسئولان و بزرگانی که پشتیبان‌ ما هستند مشورت می‌کنیم تا از نظرات آنها برای کسب نتایج درخشان بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: در جلسه بعدی به کمیته فنی برنامه‌هایم را ارائه می‌دهم و کامل کردن تیم ناقص جوانان ، استفاده از جوانان مستعد وفرصت‌ دادن به جوانان در صدر کارهای من است.

وی افزود:حضور در رقابت‌های وزنه برداری جوانان آسیا و جهان از دیگر برنامه‌های من هستند که برای این مسابقات از الان برنامه ریزی‌های لازم را انجام می‎دهیم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی جوانان چه زمانی آغاز می‌شود اذعان داشت: یکی از دغدغه‌های  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، تشکیل هر چه سریعتر اردوی تیم ملی است و من به خاطر عهده‎دار شدن سرمربیگری در تیم ملی وزنه بردالری جوانان و پیگیری‌های زیاد از وی تشکر می‌کنم.

سرمربی جدید تیم ملی جوانان وزنه برداری با اشاره به نحوه انتخاب ملی پوشان بیان کرد: یکی از مراحل انتخاب ملی‌پوشان رکورد ورودی است که البته وزنه بردارانی هستند که به رکورد مورد نظر دست پیدا نکردند اما اگر ما تشخیص دهیم، در صورتی که به آنها فرصت داده شود،می‌توانند مدعی کسب مدال باشند به رکوردشان توجهی نمی‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف آتی ما رقابت‌های آسیایی ژاپن و تشکیل تیمی است که در آینده بتواند در تیم بزرگسالان هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار