سخنگوی فدراسیون وزنه برداری:

وضعیت توکلی بعد از رقابت های جهانی جوانان روشن می شود/تقویت کادر فنی مهمترین هدف کمیته فنی است

حسین مقامی گفت: تا تغییر در راس فدراسیون و انتخاب مرادی که برنامه‌هایی هم تدوین کرده بود در راس این برنامه ها تشکیل کمیته فنی مقرر کرد که اعضای این کمیته طی جلسه ای مشخص شد.

حسین مقامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های مرادی بحث تشکیل ساختار فدراسیون و کمیته مشاورین بود که در راس مقام کمیته فنی قرار داشت. 
 
وی ادامه داد: دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود و قصد داریم این جلسه را با 11 نفر تشکیل دهیم و بقیه اعضا هم حضور داشته باشند، طی این نشست اولویت بندی‌های فدراسیون عنوان و تصویب می شود.
 
سخنگوی فدراسیون وزنه برداری در ادامه بیان کرد: تقویت کادر فنی، حمایت کادر فنی و استفاده از خرد جمعی از مهمترین اهداف کمیته  فنی فدراسیون وزنه برداری است.
 
وی با اشاره به وضعیت حسین توکلی اذعان کرد: حسین توکلی زحمات زیادی برای هر سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشیده و اگر کمک های توکلی نبوده میان وزنه برداران بی‌انگیزگی به وجود می آمد و با وجود انتقادات فراوان باز هم دلسوزانه برای هر 3 مقطع سنی تلاش خود را انجام داد.
 
وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی حسین توکلی گزارشی از عملکرد تیم جوانان داد و اعلام کرد که بهتر است کادر فنی هر 3 مقطع سنی جدا باشد و وزنه برداران با مربیان خود تمرین کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند که مورد قبول اعضای کمیته فنی هم قرار گرفت.
 
توکلی در این جلسه عنوان کرد: با توجه به بلاتکیلفی تیم ملی بزرگسالان و برای ایجاد انگیزه این تیم مجبور شدم سرمربیگری را به عهده بگیرم.
 
مقامی در ادامه اظهار کرد: براساس این صحبت ها قرار شد بعد از رقابت های جوان جهان توکلی تصمیم بگیرد در هر مقطعی که علاقه دارد فعالیت خود را ادامه دهد و کادر فنی دیگر تیم های اصلی هم از میان مربیان بزرگ و با تجربه انتخاب شوند.
 
سخنگوی فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: در کمیته فنی افرادی هستند که هم از لحاظ سوابق تحصیلی و هم قهرمانی نتایج درخشانی دارند. آخرین نسل سجاد انوشیروانی و قدیمی ترها مانند، نصرا... دهنوی،  علی پاکیزه جمع و... همه از بزرگان هستند و می توانند کم های زیادی برای توسعه وزنه برداری ایران انجام بدهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار