رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم سهمیه های زیادی کسب کنیم تا بتوانیم در المپیک ریو افتخارات زیادی بدست آوریم.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:

بحث مشکلات مالی خاص ورزشی نیست و در همه حوزه ها کمبود های مالی وجود دارد که باید مدیریت کنیم و با منابع موجود بتوانیم بیشترین بازده را داشته باشیم ما تمام تلاشمان راکرده‌ایم ونشست‌های با مدیران سازمان مدیریت و قرار شده کمک هایی تا چند روز آینده بشود و نگرانی‌های موجود در ورزش برطرف شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم هفته المپیک افزود: این هفته ، هفته المپیک است که طی این چند روز فعالیت‌های مختلفی رادرنظر گرفتیم که امروز روز المپیک وکودکان است وهدف این است که کودکان را با واژه المپیک وورزش به شکل‌های بازی ونقاشی آشنا کنیم به همین خاطرامروز تعداد زیادی از بچه های مهد کودکی را با خانواده ‌هایشان به کمیته ملی المپیک دعوت کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درخصوص کمک به فدراسیون های المپیکی اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه المپیک است واز سال گذشته بازدید‌ها و جلسات زیادی را برگزار کردیم وکمک های مالی زیادی انجام شده واستمرار خواهد داشت تا بتوانیم سهمیه های خوبی بگیریم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم سهمیه های بیشتری را نسبت به المپیک قبلی کسب کنیم تا بتوانیم در المپیک ریو افتخارات زیادی بدست آوریم.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار