دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن گفت: برای حضور در مسابقات آسیایی برنامه‌ای ندارم و تمام تمرکزم را روی رقابت‌های جهانی آمریکا گذاشته‌ام.

بهداد سلیمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در مسابقات آسیایی روی تخته نمی‌روم، اما تلاش می‌کنم در رقابت‌های جهانی آمریکا که امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک  نیز تاثیر دارد با قدرت ظاهر شوم. 
 
سلیمی در خصوص انتخاب حسین توکلی به عنوان سرمربی بزرگسالان بیان کرد: توکلی شایستگی سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را دارد و سوابق درخشان خود را در تیم  جوانان نشان داد، فدراسیون و کمیته فنی نیز با درایت تصمیم مناسبی برای انتخاب سرمربی جوانان و بزرگسالان گرفتند. 
 
وی در مورد  وضعیت خود تصریح کرد: تمرینات خوبی را انجام  می‌دهیم، نسبت به برنامه ریزی‌های انجام شده عقب هستیم، اما با تلاش و حمایت فدراسیون به تمام برنامه‌ها عمل می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. 
 
ملی پوش وزنه برداری ایران در خصوص مشکلات اردوی تیم ملی در همدان گفت: در روز‌های نخست شرایط مساعد نبود، اما با گذشت زمان بهبود پیدا کرد و یک هفته دیگر هم در همدان تمرین می‌کنم تا مکان بعدی برگزاری اردو مشخص شود. 
 
 دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی 2014 اینچئون در خصوص حریفان روسی خود اذعان کرد: روسی‌ها رقبای سرسختی هستن، اما اصلی‌ترین رقیب وزنه است بنابراین کسی که وزنه را بالای سر ببرد قهرمان می‌شود. 
 
سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند، اما شرایط باید بهتر از الان شود که با اطمینان کامل در مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم دست پر به کشور برگردیم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار