سفر تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان به فنلاند ومنطقه اسکاندیناوی در شمال اروپا آغازی دوباره برای زنده کردن امید وزنه بردارانی است که روزگاری با مدال های خود امیدهای ورزش ایران بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛پیشکسوتان وزنه برداری بعد از چند سال دوری از مسابقات داخلی و بین المللی با روی کار آمدن علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری دوباره فعالیت های خود را در بحث برگزاری مسابقات واعزام های بین المللی آغاز کرده اند و این مو سپیدها قرار است استارت کارشان را با اعزام به رقابتهای جهانی پیشکسوتان در فنلاند آغازکنند.

قدیمی های وزنه برداری ایران که حرمت واعتبار این رشته المپیکی محسوب می شوند پس ازسالها خانه نشین  بودن مجددا برای وزنه برداری ایران روی تخته می روند تابا اخلاق و افتخارآفرینی  خود در میادین پیش رو الگویی مناسب وتمام قد  برای آتیه سازان این رشته ورزشی باشند.

تیم پیشکسوتان ایران که سرمربی گری آن برعهده اسطوره وزنه برداری جهان محمد نصیری است طی روزهای ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه در رووانیمی یکی از شهر های شمالی کشور فنلاند روی تخته رفته و بارقبای جهانی خود برای کسب سکو و بالا رفتن پرچم ایران به رقابت می پردازند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار