ملی پوش دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: اعتماد سرمربی تیم ملی باعث شد پس از دوران محرومیتم به سرعت وارد اردوی تیم شوم و تمرینات را آغاز کنم.

سهراب مرادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حسین توکلی با اعتمادی که به من داشت و پیگیری‌هایی که انجام و او باعث شد به سرعت به تیم ملی برگردم و از شنبه همراه دیگر ملی پوشان تمریناتم را آغاز می‌کنم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط بدنی‌ام مساعد است و زیر نظر توکلی می‌خواهم تمرینات خوبی را انجام بدهم تا آمادگی لازم را برای رقابت‌ها پیدا کنم.
 
با توجه با اینکه تا مسابقات جهانی 5 ماه فرصت باقی است بنابراین می‌توانم آمادگی صد در صد را پیدا کنم.
 
وی با اشاره به تغییر وزن خود بیان کرد: پیش از این در دسته 85 کیلو وزنه می‌زنم، اما با مشورت تغییر وزن دادم و یک دسته بالاتر آمدم.
 
مرادی در ادامه بیان کرد: در ابتدا با دلهره به دسته 94 کیلو آمدم، اما اکنون از لحاظ بدنی وضعیت مساعدتری نسبت به گذشته  دارم و این تغییر وزن انگیزه‌ام را بیشتر کرد.
 
سهراب مرادی در خصوص حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی گفت: با توجه به اینکه توکلی تصمیم نهایی را می‌گیرد که در رقابت‌ آسیایی شرکت کنم یا جهانی، بنابر این هر برنامه‌ای که برایم در نظر بگیرد قبول می‌کنم.
 
ملی پوش وزنه برداری تصریح کرد: حسین توکلی در دورانی که در رده سنی جوانان بودم سرمربی‌ام بود تا و در رقابت‌های جهانی 2008 کلمبیا توانستم مدال برنز کسب کنم.
 
فدراسیون شخصی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده که توانایی بالایی دارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به تغییر شناخت کافی نسبت به حریفان خود دارید، گفت:هر ورزشکاری در زمان عملکرد متفاوتی داد ممکن است امسال همزمان جهان شوی، اما سال بعد مدال برنز هم به دست نیاوری، بنابراین ما باید همه‌ی وزنه برداران را جز مدعیان مدال در نظر بگیریم.
 
وی در پایان در مورد تجربه تلخ خود از دو پینگ خاطر نشان کرد: این اتفاق ممکن است در مسیر ورزشی هر ورزشکاری رخ دهد سهراب مرادی  اولین و اخرین ورزشکار که این اتفاق برایش رخ داده نیست.
 
بسیاری از ورزشکاران هستند که پس از پشت سر گذاشتن این دوران توانستند نتایج درخشانی را کسب کنند بنابراین این مسئله مانع به دست آوردن عنوان‌های قهرمانی در رقابت‌های مختلف نمی‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار