در حالی که طبق برنامه ریزی‌ها قرار بود اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران در شهر کرد برگزار شود، اما این مساله هنوز در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از پایان اردوی 21 روزه ای ملی پوشان وزنه برداری در همدان قرار شد که مرحله‌ی بعدی اردوی در استان قزوین برگزار شود ولی طبق برنامه ریزی‌ها این تصمیم تغییر و شهر کرد به عنوان میزبان اردونشینان انتخاب شد.
 
اما بر اساس صحبت‌های رئیس هیئت شهرکرد هنوز مشخص نیست که این شهر میزبان وزنه برداران باشد یا نه!
 
عبداله نیکبخت بیان کرد: علی رقم این که ملی پوشان وزنه برداری امروز آخرین تمرین خود را در همدان برگزار کردند، اما هنوز میزبانی ما برای مرحله‌ی بعدی اردو در حد صحبت است و هنوز قطعی نشده.
 
وی ادامه داد: اما آمادگی لازم را برای میزبانی نداریم و به خاطر امکانات مالی ماه مبارک رمضان اگر بعد از ماه مبارک اردو در شهر کرد برگزار شود بهتر است.
 
نیکبخت ادامه داد: به دلیل ارتفاعات شهرکرد محل مناسبی برای برگزار اردو است، اما ما به صورت قطعی میزبانی را قبول نکرده‌ایم  ولی اگر وزنه بردارن به شهر ما بیایند مجبوریم میزبان خوبی برایشان باشیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اردو در شهر قزوین برگزار شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد ما سالن شهدا را برای تمرینات ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار