سیستم ویدیو چک ایران کامل است

اعتراض سر مربی لهستان بیهوده بود

متخصص ویدیو چک گفت: سیستم ویدیو چک بکار گرفته شده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران کامل و مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرشید مدنی افزود: سیستم ویدیو چک بکار گرفته شده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی دارای ۲۶ دوربین است که شش دوربین آن به دلیل لنزهای نامناسب کار نمی کند اما از نظر فدراسیون جهانی والیبال این سیستم مورد تایید است.

وی با بیان اینکه لنزهای ارسالی برای شش دوربین این سیستم از طرف ایتالیا اشتباه بوده است، گفت: به همین دلیل شش دوربین نصب نشده است.

این کارشناس سیستم های ویدیو چک در باره درخواست های سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در ست پنجم مسابقه نخست دو تیم گفت: برخی درخواست ها نیاز به ویدیو چک ندارد از جمله درخواست سرمربی لهستان.

وی تصریح کرد: آنتیگا در باره سرویس عادل غلامی و اینکه پایش روی خط بوده و یا در زمان پریدن خطا کرده است، اعتراض داشت و این موارد بر عهده داور خط نگهدار است و ربطی به سیستم ویدیو چک ندارد.

مدنی افزود: حتی اگر یک سیستم در مسابقات لیگ جهانی به دلیل مشکلات فنی از مدار خارج شود، باز هم قوانین فدراسیون در این باره مشخص است و نباید مسابقه متوقف شود. در هر شرایط مسابقه باید ادامه یابد.

وی در باره سیستم نصب شده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران گفت: این سیستم از سیستم های به روز جهان است و در کشورهای زیادی از آن استفاده می شود. البته سیستم های دیگری نیز در جهان است که با دوربین های بیشتر استفاده می شود اما آنان سرعت مسابقه را به جهت امکان چک کردن خیلی از مسایل کاهش می دهد.

این کارشناس تاکید کرد: در هر حال سیستم ویدیو چک ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال تایید شده است و در خیلی از کشورها و لیگ ها و مسابقات جهانی از آن استفاده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار