معاون وزیر ورزش و جوانان از اختصاص در مجموع سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به اعضای تیم والیبال ایران خبر داد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  سید مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن تایید خبر مصوبه جدید هیئت وزیران برای تیم ملی والیبال ایران گفت: با پیگیری های گودرزی وزیر ورزش و جوانان مصوبه هیئت وزیران مبنی بر اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته است و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.

سید مناف هاشمی افزود : اسفند سال گذشته هیئت وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد هیات وزیران دومیلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد : این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.

مناف هاشمی گفت : همه می دانیم هدف ملی پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۴
اگه به هر کدومشون2میلیارد هم بدن حقشون و نوش جونشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۰:۵۷ ۱۱ تير ۱۳۹۴
دلاوران تیم ملی والیبال ایران حق شما سروقامتان خیلی بیشتر از اینهاست، تمام مردم ایران به شما افتخار می کنند، دست مسوولین هم در نکند.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۱۴ ۱۱ تير ۱۳۹۴
توروخداحقشونوبدییید...نوش جونشون بهخداهرچی بگیرن حقشونه
آخرین اخبار