نیروهای امنیتی مصر 22 تروریست را در شمال شبه جزیره سینا به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع امنیتی روز گذشته اعلام کردند ارتش مصر 22 فرد مظنون به برنامه ریزی برای انجام حملات تروریستی را در شمال شبه جزیره سینا به هلاکت رساند.

این منابع اعلام کردند نیروهای امنیتی مصر به گروهی از افراد که خارج از مسجدی در شهر شیخ زوید در استان سینای شمالی حضور داشته و در حال برنامه ریزی برای یورش به نیروهای امنیتی بودند حمله کردند.

روز گذشته در انفجاری که دو خانه را در شهر العریش در شمال سینا هدف قرار داد 8 نفر مجروح شدند. گروه تروریستی "ولایت سینا" که با داعش بیعت کرده است، یکی از فعالترین گروه های تروریستی در منطقه سینا به شمار می رود.

در خبری دیگر، منابع امنیتی مصر از حفر خندقی در مرز این کشور با نوار غزه خبر دادند. این منابع اعلام کردند ارتش مصر خندقی به عمق 20 متر و عرض 10 متر در طول مرز این کشور با نوار غزه حفر کرده است. حفر این خندق به منظور جلوگیری از قاچاق و تقویت اقدامات امنیتی بوده است. برخی ساکنان مناطق شمالی سینا با انتقاد از اقدام ارتش مصر اعلام کرده اند این مسأله عبور و مرور را در منطقه با مشکل مواجه می کند.

  پس از حملات تروریستی که سال گذشته ارتش و نیروهای امنیتی مصر را در منطقه سینا هدف قرار داد، مقامات این کشور ایجاد یک منطقه حائل را در مرز نوار غزه در دستور کار قرار دادند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار