معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن رمضان با هدف ترویج و تبلیغ کمک به نیازمندان در فرهنگ سرای بهمن در ایام ماه رمضان اجرا می‌شود.

مصطفی خاکسار قهرودی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون    گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ معنوی ایام ماه مبارک رمضان برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت مراسم جشن رمضان امسال به جهت ایجاد تسهیلات لازم و رعایت احوال شهروندان و همچنین در دسترس بودن به منظور حضور عموم مردم در فرهنگ‌سرای بهمن در حال برگزاری است.

وی گفت: جشن رمضان امسال با هدف ترویج سنتهای حسنه الهی و اسلامی در حمایت از نیازمندان با ارائه توانمندی‌های آنها به شکل بازارچه های فروش محصولات تولیدی خانواده‌های تحت پوشش راه اندازی شده است.

خاکسار بیان داشت: این مراسم هر شب از ساعت 21:30 تا 22:30 در محل فرهنگسرای بهمن، سالن شهید آوینی با مشارکت شبکه 5 سیما اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معنوی ماه رمضان در جهت خدمت‌رسانی به خانواده‌های مددجویان گفت: در این راستا طرح‌های اطعام و افطاری نیازمندان، مفتاح الجنة، جمع‌آوری زکات فطره و کفارات و جمع‌آوری کمک های مردمی برای روز قدس از جمله فعالیت‌های مهم این ماه پرخیر و برکت است.

خاکسار در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از عموم مردم و همچنین ایرانیان نیکوکار خارج از کشور برای مشارکت و همراهی در خدمت‌رسانی به خانواده های نیازمند در این ماه پرعظمت و به ویژه ایام لیالی قدر دعوت می‌کند.

وی در پایان گفت: این مراسم در 31 استان کشور به تناسب فرهنگ‌ هر استان از یک هفته تا ده روز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشید من خیلی مشکلات مالی ومعنوی دارم از شما تقاضای کمک دارم من در ورامین ساکن هستم