امام جمعه بجنورد گفت : ماه مبارک رمضان یکی از بهترین ماههای خداوند است که در این ماه درهای بهشت بر روی مومنان روزه دار باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بجنورد،حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در خطبه های نمازجمعه بجنورد ، ضمن سفارش مومنان به تقوا افزود: روزه گرفتن در این ماه بزرگ توفیق می خواهد که هرکسی توفیق این امر بزرگ را نمی یابد.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام حتی در این ماه مبارک در عراق و سوریه و دیگر نقاط مسلمان نشین منطقه، با ایجاد ناامنی شرایط روزه داری را برای مسلمانان سخت می کنند اما با این حال مقاومت مسلمانان در برابر گروه های تروریستی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه بجنورد به حضور ستودنی مردم در تشییع پیکر شهدای غواص اشاره کرد و افزود: مردم اسلامی ایران در همه زمینه ها همیشه در صحنه و پیرو ولی فقیه خود بوده و هستند.

وی بااشاره به درپیش بودن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و رشادتهای این سردار شهید که باعث سربلندی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام شد ،گفت: سالها از شهادت این شهید بزرگوار می گذرد اما یادو خاطره ی این سردار بزرگ اسلام همچنان باقی است.

وی بابیان اینکه یکم تیر ماه مصادف است با آغاز هفته قوه قضائیه افزود: مسولان قوه قضائیه باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدالت بکوشند فساد اقتصادی را در جامعه اسلامی ریشه کن کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.